Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Mám Golf 6 hatchback. Zasekl se mi zámek kufru, kufr tedy nejde otevřít. Kufr má otevírání logem VW - logo VW slouží jako klika. Všude na internetu jsem viděl, že když se to někomu porouchalo, při zabrání za kliku zámek bzučel. Mě v něm pouze cvaká.
Vím jaký je postup. Otevřít ho zevnitř když se sklopí sedačky a vleze se do kufru. Je tam páčka která se posune klíčem nebo šroubovákem vlevo a zámek se odjistí. Problém je, že i když páčku posunu doleva, se zámkem to nic neudělá a zůstává uzamčen. Po asi hodině jsem se dostal i k samotnému mechanismu zámku kde vidím zamknutý kovový zobáček, ten však drží silou a ani páčením zobáčku nejde kufr odemknout.
Přímo moje závada není nikde pořádně na internetu dohledatelná, všem bzučí a jde páčkou zevnitř otevřít. Mě cvaká a páčka nereaguje. Mohu si s tím nějak poradit sám nebo ne? Mám dojem že i v servise tohle bude oříšek, tady se toho pokazilo v mechanismu asi více když nefunguje ani nouzové otevírání zevnitř.
A jako nashvál za 2 dny STK.
Děkuji.
Ještě mě napadlo zobáček fiknout pilkou na železo, otázka ale jestli bych ho pak vytáhnul a nezůlstal tam zaseknutý i když by byl odříznutý.
Problém ale je, že plátkem na železo se tam dostanu tak na 5 zoubků, to je řezání na celej den, víceméně nereálné.
Tak gratulace. A opět poučení pro mě. Zase se prokázalo, že platí: Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde někdo, kdo neví, že to nejde a udělá to. Já fakt do toho třmenu ani nezaříznul, pilka klouzala všemi směry a měl jsem (oprávněné) obavy o lak okolo. Sice jsem to docela vylepil, ale bylo to úplně stejné: Krev, pot (a na slzy nedošlo, páč jsem toho nechal).
Ale až najdu ten náhradní třmen z vrakáče, schválně ho upnu do svěráku a zkusím to pilkou (celou).
Problém ale je, že plátkem na železo se tam dostanu tak na 5 zoubků, to je řezání na celej den, víceméně nereálné.
Já to zkoušel stejným způsobem. Akorát u dveří řidiče a na škodovce. Ale koncern, v podstatě stejný díl. Koupil jsem za tím účelem sadu úplně nových plátků, nějakých lepších. Pilkou to fakt nejde, ani jsem ten třmen nepoškrábal. Tudy cesta nevede...
Já to zvládnul bez destrukce zámku, ale musely dolů zadní dveře, jeden šroub , co drží zámek u předních dveří (zámek ani tak nejde dolů) a dírou po šroubu jsem zámek vyštoural. K tomu jsem musel mít rozebranej novej zámek, abych viděl odkud co a kam posunout. A ten zámek navíc jsem spotřeboval po letech až teď do druhýho auta, poněvadž tvoje rada na propájení tištáku (studené spoje) na první dobrou nezabrala a na další pokusy není čas. Tak mi ten originál leží v předsíni a čeká, jestli bude další kolo nebo recyklace .
Začlo to klasicky náhodně zamykat, což je u auta s jedním exemplářem klíče dost o hubu. Kabelový svazek to zřejmě není, poněvadž po výměně zámku kus za kus se závada už 6 neděl neprojevila. No a propájení plošňáku nedopadlo, poněvadž bastlíř spěchal a navíc, narozdíl od doby před 6 lety, je slepej, jak čerstvě narozený kotě...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.