Nejste přihlášen/a.
nevite nekdo jak nejlepe vycistit palivovou soustavu?urcite vymenim palivovy filtr ale co dal?slysel jsem od jednoho znameho ze je dobre smichat 20 litrů nafty+5 nebo 4 litrů petroleje+ 3 litrů benzinu smichat a nalit do nadrze a jezdit pry to vycisti kompletne palivovou soustavu.od nadrze az po hadicky a trysky myslite ze je to dobry napad?nemate nekdo nejake jine doporuceni
Do této směsi bych přidal ještě aspoň litr Sava nebo louhu, aby se to pročistilo až po koncovku výfuku.
Na jakém autě to hodláte praktikovat a čím jste soustavu znečistil?
no neznecistil nicim jen od bezneho jezdeni se pry znecistuje palivova soustava tak jen proto ,jinak problem jsem mel takovy ze jsem jednou jel a auto stratilo z niceho nic vykon a kourilo se z vyfuku hustej cernej kour ale opravdu hodne tak jsem dal nejel nechal auto stat na zahrade a asi po mesice auto znovu nastartoval a nedrzelo otacky chvili a kourilo ale po nejake chvili prestalo kourit a zase slape jako hodinky tak mi znamej poradil tohle myslel jsem ze treba je tesneni pod hlavou spatny ale voda v oleji neni nedela se ani slem na viku kam se leje olej a praskla hlava snad taky neni auto jede jako hodinky konkretne se jedna o opel vektra 1.7 td motor isuzu 60 kw
Mirku ten černý kouř určitě nebude prasklou hlavou ani těsněním, to by byl kouř bílý. Muže to být opotřebovaným vstřikem a nebo prasklou jehlou ve vstřiku. Pokud po nastartování se motor jakoby hádá tak to jsou už opotřebované vstřiky. Prasklá jehla se projevuje kovovým zvukem. V nejlepším případě a to bych vám přál, jsou jen vstřiky opravdu zanešené. Dejte tam některý z těch přípravků jak jsem dal v prvém odkazu a uvidíte. Můžete to dát i dvakrát posobě, motoru ani palivové soustavě to neuškodí ,ale jen pomůže.
doplněno 05.09.10 23:29:Mirku pokud ba byly špatné kroužky tak by to bralo olej a byl by poblém nastartovat , protože by byly malé tlaky. Kouř by byl šedivý. Černý kouř svědčí o problému s palivové soustavy.
Stalo se mi totéž u FORDA Mondeo, ale jen jednou, když jsem po nastartování chtěl couvat a vůz stál napříč velkého spádu. Motor se dusil a z výfuku se valil černý hustý dým. Tak jsem to vypnul a po chvíli zkusil znova nastartovat a už to šlo normálně. To se stalo někdy v červnu 2010 a od té doby motor šlape jak hodinky se spotřebou pod 6 litrů na 100 km (obsah 2,0 l) Jestli se při nakloněné nádrži, ve které bylo minimum nafty, nedostal do vstřiků nějaký kal nebo jiný sajrajt? Mám také zkusit vyčistit ty vstřiky? Motor má najeto 170 000 km.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.