Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Může hučení způsobit zimní pneu? Názor na výměnu filtrů

Od: jarin® odpovědí: 3 změna:

Zdarec, měl bych několik otázek ohledně mé Alfy klasicky.

1) Mám zimáky Trackmax, nový, kupoval jsem v únoru a před 14 dny kdy už bylo tepleji a jel jsem po dálnici, tak jsem slyšel takové hučení trochu, myslel jsem, že jsou to ložiska. Vzápětí jsem přezouval na letní, taky Trackmax a nějak to neregistruju už. Mohly to dělat ty zimáky v kombinaci s teplejším počasím?

2) Namotivován, že to prošlo technickou a zároveň legálně emisema, jsem koupil nový olej a filtr, mám na něm najeto 20k. A než se na to vrhnu, přemýšlím, že koupím i kabinový a vzduchový...kabinový se měnil někdy před 1 rokem a 10k km (pokud se na to mechanik nevybodnul) a vzduchový před 20k km a 2 roky. Vybral jsem nějaký Deckermann, oba vychází na 300 Kč, což bych neřešil, ale přístup k oboum filtrům je na houno. Takže když si to vyměním sám, budu se u toho nenávidět. A nebo jít za známým, co má zvedák a asi by to i všechno udělál z mýho materiálu ale tak 400-500 by si asi vzal. Má cenu to nějak řešit nebo u obojího je ok nájezd a mám se na to vyprdnout? Ten olej už mám, tak ho udělám..tam je navíc přístup uplně krásnej, u zbytku ne.

Ano jsem dement a čekám kdy uhnije to zadní podelný rameno co je připevněný tam někde ke kastli nebo k prahu, dokud se to nějak takhle nerozpadne tak budu mít tendenci to všechno řešit a servisovat poctivě.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

1)je to velmi pravděpodobné (pokud hučení nezpůsobil jediný zvuk co je vidět)že hučeli zimní pneušky.

2)Kabinový=pylový ftr 1x ročně vzduchový se dp 60 000km , v prašném prostředí zkrátit proběh, po zkušenostech do svého a synova auta nechci jiný ftr nežli MANN nebo foltr dávaný v prvovýrobě-Purflux. Olej a olejový bych měnil nejdéle po 15 000km.

 


0x

A to mi máme za vás rozhodovat,že čo je nutné na aute opravit? Čo sa týka pneumatik,zimné sú hlučnejšie. Čo sa týka filtra vzduchového,tak ten menit s olejom je ideálne. Kabínový je na vás,že čo chcete dýchat.

 


0x
Hluk pneu je závislý na více parametrech.
Jinak na té samé cestě hučí hladší vzorek na letních, jinak na zimních s drapáky, jinak mix na celoročních.
Jiný je zvuk na novém hladkém asfaltu, jiný na starším, jiný na dlažbě, polní cestě a pod.
K tomu se mění i podle materiálu, velikosti a šířce pneu, způsobu i rychlosti jízdy, zatížení auta, tlaku, stáří a opotřebování pneu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]