Nejste přihlášen/a.
Mám povinné ručení u ČSOB, jehož součástí je základní asistenční služba (Linka Global Asistance), do výše 2000Kč.
Porouchalo se mi auto a potřeboval jsem ho odtáhnout 11km do servisu.
Na lince mi paní sdělila, že nebudu nic doplácet, že to propočítala a že se cena odtahu do 2000Kč vleze.
Po odtažení na mě nakonec pán z otahovky vyvalil, že chce doplatek 600Kč, že je to kvůli tomu, že vyjížděl z odtahovým vozem z vesnice asi 10km za městem, kdyžto paní z linky asisteční služby počítala odtah při výjezdu z města, kde mívají odtahový vůz parkovaný.
Ano vím, že se počítá odtah už od výjezdu odtahového vozu, ale na telefonní lince asistence mi bylo sděleno, že se do ceny vejdu.
Je tahle situace vpořádku? Dělá se to tak normálně?
Ještě mám doplňující otázku
Pán z odtahovky se mě ještě ptal, jestli jsem volal na asistenční linku po 7hod ráno. Že údajně do té 7 hodiny stojí odtah víc.
Stojí přes noc odtah víc? Je někde možné zjistit podrobnosti?
Ony odtahové služby si to tak opravdu často počítají ... když jim to někdo dá a často i bez papíru (už jen z toho stresu), mají prachy navíc.
Mně zase vysvětloval, že ty km nejsou na odtah, ale na cestu tam a zpět - a proto chce doplatit. Řešit takovou věc ve 22 hod s pojištovnou je nemožné a bez ohledu na zákony tito řidiči v klidu řeknou, že to auto sundá až po zaplacení doplatku.
Chce to prostě říct - nemám možnost vám to zaplatit, vyfakturujte mi to a já dořeším s pojištovnou. Ale připravte se i na agresivitu těchto lidí ... Je to smutné, je to tak.
V pořádku to úplně není a v tomto případě nezbývá nic jiného než se obrnit asertivitou. Řešit to v první řadě s asisteční linkou (jsou dostupní 24/7) a ti by to měli vyřešit.
Něco podobného se mi stalo v Itálii. Auto odstavené na dálnici kvůli prasklé pneumatice, vevnitř 2 malé děti a manželka a po několikahodiném čekání přijela asistenčka, aby vyměnili poškozené kolo. Po výkonu najednou chtěli hotově zaplatit přes 200,-EUR a samozřejmě neuměli ani pípnout anglicky, jen italsky. Trvalo to další minimálně hodinu, než se to vyřešilo přes asistenční linku pojištovny, ale nakonec se samozřejmě neplatilo ani euro a vše šlo standardně přes pojištovnu. Ale než se to vyřídilo, tak hromada vyhrožování, že auto odtáhnou pryč atd., takže stresová situace...
Otázka zda paní měla správnou adresu a ne adresu kanceláře. V noci to dražší být může, protože řidič musí dostat noční příplatek. Do 7h mi přijde trochu delší, ale s tím nic neuděláte. Jestli vám těch 600,- nevrátí dobrovolně tak to asi nemá cenu řešit, protože to bude na dlouho a s nejistým výsledkem.
Spíš nechápu proč někdo šudlí pár stovek ročně na asistenci, když stačí aby se vám to nerozbilo 11km od servisu, ale někde v Jeseníkách nebo na Šumavě a rázem to nebude doplatek 600,- ale několik tisíc... Před lety jsem potřeboval odtah od Červenohorského sedla a jenom doplatek byl 6 tisíc. Takže dneska tak 10?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.