Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
na Daihatsu Cuore mi začal za studena /později se to ztratí / chrastit nebo lépe, drnčet katalyzátor. Dá se to nějak odstranit?
Díky za radu Honza
Jestli nechrastí ten krycí plech,tak jedině výměna katalyzátoru,nebo drsnější verze-vyštouchat ten vnitřek ven jestli je rozsypanej.
Rachotí určitě kat.? Ten je umístěn u Cuore hned za výfukovým svodem, pod autem jsou ještě dva až tři tlumiče (podle data výroby a motoru). Nerachotí to spíš jeden z tlumičů výfuku? Pokud je to ovšem propálený kat. tak jediná možnost je výměna , protože cena origo katu na bude dost vysoká ,koupil bych raději univerzální katalyzátor a příruby přivařil. Na tohoto prcka s malým obsahem se dostanete na nějakých 1000Kč. Mrkněte třeba tady. aaavyfuky.cz/...
doplněno 02.09.10 10:46:A to já bych zase raději vzal ten origo o kterém píše Erikch jestli to má je nětch 50 000.
doplněno 02.09.10 10:47:Oprava - jen těch 50 000
nevím,zdá se mi to trošku divné-japončíci nejsou žádný "béčka" a dávat do svých aut nějaké šmejdíky by si nedovolili tam bude spíš problém v použitém palivu,než kvalitě katalyzátoru-stačí pár litrů speciálů a kat jde pá pá...Před prázdinanma jsem byl na STK(a emisích) s R19 z Deutschlandu,93rok,najeto poctivých asi 190tkm,a kat(origoš) makal na jedničku-je to samozřejmě i o mnohem kvalitnějším benzínu v SRN,ale kat musí těch 90-100tkm vydržet-pokud se nenatankuje něco,co ho zruší...
kdyby byl opravdu problém s tím katem,známý před nedávnem Cuore trošku "zrušil"(předek),najeto něco málo přes padesát(takže něco by kat asi určitě ještě najezdil),kdyby jste chtěl,napište-než dá auto sešrotovat-myslím,že do 500,- by asi nebyl problém...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.