Nejste přihlášen/a.
Mám vyhlídnutý vůz Škoda (kolem 100 000 Kč) v Auto Esa.
Chtěl bych si jej nechat napíchnout ve značkovém servisu na diagnostiku a zjistit stav.
Bylím dál od (nejbliší) pobočky Esa a kvůli dlouhým směnám se mi nepodaří, se tam dostat na dostatečně dlouhou dobu, k návštěvě servisu. (O víkendu servis asi dělat nebude)
Chci se zeptat zdali je možné se domluvit se servisem, že by tam auto zkontrolovali a poslali mi zprávu na email, případně sleděli stav po telefonu. Že bych to zaplatil převodem na dálku.
Je to možné?
Zkuste použít firmu AUTOMATO, operuje po celé republice, vyšle technika který (s vámi ale není to povinné) auto v bazaru prohlédne včetně diagnostiky a zkušební jízdy. Auto ESA mívá i zvedák, takže si ho samozřejmě domluví a udělá i prohlídku spodku. Pak vám sepíše kompletní report cca 11 stránek. Stojí to cca 3000, při opakování je tam nějaká sleva.
Jo a na značkový servis bych moc nevěřil, před několika lety jsem zajel k Citroenům na jarní prohlídku. Objevili závadu - opotřebované stěrače - ale pikantní je, že nebyly starší jak týden. Takže podle mne není značkový servis záruka odbornosti.
Pořád se najdou lidi, kterým nevadí být ve ztrátě 20 000kč při prodeji vozu, ale řeší spíše to, že mají full servis při prodeji nahned a nemusí nic řešit dalšího (přepis, telefonování se zájemci, domluvi schůzek, odmítání, komunikace s 5ti zájemci, atd... až po společnou domluvu na termín na magistrát pro přepis).
A plečka se dá koupit i po důchodci, který už jen auto garážoval a nic neměnil. Malé km nejsou vše.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.