Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace opravy motoru

Od: lukes odpovědí: 22 změna:
Zdravím. Odešel mi motor na fabii a kamarád mi řekl že to opraví.Auto u něj bylo půl roku s tím že musel udělat celou generálku motoru za 31500 Kč. Pár měsíců mám auto a problémy trvají,olej minimálně jednou za měsíc musím dolévat, otáčky motoru kolísají. Technická mě čeká a řekli mi že nemají jak změřit emise že jsou špatné hodnoty. Kamarád mi nechce vrátit peníze za tzv opravu. Co by jste dělali? Diky

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Vypada to že maš po penězích a po kamaradovi
Za ty penize bys měl mít udelanou hlavu mit novy kroužky rozvody atd
Pokud to skutečně vyměnil tak auto potřebuje zajet pokud to udelal dobře bude trvat 5 až 10000km než si to tkzv sedne a spotřeba oleje klesne
To kolisání otácek múže dělat kde co múže to bejt špinavá klapka vadný cidlo teploty vadný lambda sondy
Netuším co vse sis s kámošem dohodnul a jak ta oprava měla proběhnout
Každopadně pokud dělal go mel auto vyzkoušet a sdelit co má ještě za závady a po dohodě to měl udělat
Penize z nej normalně nedostaneš soudit se se dle mě neoplatí ale zkusit to múžeš
Taky múžeš bejt mstivej a poslat na nej ruzny kontroly treba kontrola z životního prostředí to je vec ta dává přímo likvidační pokuty

 

asd1

0x

Motor je v háji "kamarád je lama, jen shrábl prachy a těžko z něj něco dostaneš.

= sháněj jiný motor nebo celý auto..

Jaká Fabie/ motor? Dolívat olej jednou za měsíc nic neříká - kolik km a jak to jezdí (couračky po městě, dálnice).

Najít dobrýho motoráře kterýmu by se chtělo dávat dohromady motor napadenej lamou, to nebude nic lehkýho.

lukes

Díky za reakci. No denně najezdím tak cca 30 km takže za měsíc do 1000 km. Což není moc. Dříve při takovém ježdění jsem dolil olej jednou za půl roku nebo když byla roční prohlídka. Peníze vrátit nechce a prý je vše na jeho straně. Sere mě to. Půl roku jsem čekal na auto po různých výmluvách a teď ještě takový problém s autem.
asd1

Pokud nemáš zadání opravy prokazatelně, tak z něj nic nedostaneš. Vyhozených 30k a půl roku bez auta, prostě jsi to dal debilovi který motory neumí.

Páka na něj může být živnosták + finančák a neoprávněné podnikání - vrátit prachy pro něj může být výhodnější než návštěvy úřqadů a riziko že vyfasuje pár set tisíc pokutu. V každém případě kamarád je bývalý.

Motor nejspíš dojebanej, stav by se viděl po rozebrání co tam všechno podělal... Jednodušší bude sehnat jiný motor se zárukou nebo celý auto..

Kolísání volnoběhu je známka přidření, podpálených ventilů apod. Kdoví co všechno tam podělal...

bear

Prvotní při kolísání volnoběhu je netěsnost sání. Mechanická vada až někde na konci.

Taky si myslím, mechanická závada by způsobovala jen zakopávání každou otáčku. Spíš klapka, nebo vynechávání kvůli zapalování nebo třeba kapajícímu vstřiku a zblble lambdaregulaci, případně netěsný egr, vadná váha nebo snímač podtlaku.

 


0x

Normálna choroba fábie,rovnanie hlavy,znamená,že auto začne žrat olej.

 

mathew

0x
Já bych to prodal a koupil něco co nemá nic společného s koncernem VW abych nemusel dolévat olej a pořád chodit do servisu.
Tohle mají vyřešené u VW některé diesely. Sice žerou olej, ale ten se zároveň ředí naftou, takže není úbytek poznat, případně dokonce oleje přibývá
No některým podle jejich hospodských pohádek o spotřebě přibývá snad i ta nafta
asd1

Nafta v oleji byl průšvih spíš u Mazdy.. Supr regenerace filtru velkou dávkou nafty, kterou kruhy stíraly do oleje. Pár zničených motorů, zákazníci vyfakováni

U koncernu spíš TSI a stírání benzínu do oleje, při couračkách se nestíhá odpařovat a olejobenzín v kombinaci s long life 0W20 je ideál.. pro prodejce aut, příp. motorů Výrobce neřeší, omezení životnosti jim vyhovuje. Některý TSI žraly litr oleje na 1kkm (povedený kruhy). Opět zákazníci vyfakováni, prodáno překroužkování..

Nestabilní volnoběh je opravdu první příznak podpálených ventilů, příp. nedovírajících kvůli zakarbonovanýmu dříku ventilu (klasika HTP). Děravý sání = spíš vysoký volnoběh, kolísání jen když se velikost díry furt mění.

U VW to bylo u dieselů postižených dieselgate aférou a následně přehraných na aktualizovaný "legální" software, protože s tím sice klesly emise NOx, ale zase vzrostla kouřivost a díky tomu se DPF musel regenerovat mnohem častěji, v některých případech i každých cca 100 km. A při regeneracích šlo právě dost nafty do oleje.
asd1

JJ. To je případ kdy se kvůli regeneraci ušetřil další vstřik za motorek (vstřikoval až do výfuku) a nahradil se zvýšením dávky do válců (kde to co neshořelo kruhy stíraly do oleje). U tý Mazdy to bylo to samý a tam nafta přibývala extrémně... Reklamace se zamítaly.

 

lukes

No kamarád už to není. Má autoservis u Olomouce. Já měl možnost to mít u jineho za 30 s tím že za 20 se koupi motor a desitka bude stát práce. Jenže tento kamarád tzv mi řekl že to může mít levnější tak jsem šel do toho. Mám rekonstrukci a každá Koruna dobrá. Takto me ojebal. A ještě mě nařkl že si mám dělat co chci,nechat udělat posudky ale že neuvidím nic.
asd1

Jestli jsi s tim pár měsíců jezdil, tak z něj nic nedostaneš, je tam moc děr na to aby reklamace byla úspěšná. Jen bys vyhodil další prachy na proces.

Reálný možnosti jsou sehnat bazarovej motor, opravit ten tvůj = nová generálka (otázka jestli vůbec má smysl), sehnat jiný auto..

To že orovnání hlavy způsobí žraní oleje je nesmysl.

"...ale že neuvidím nic"

...tak tohle můžete "kamarádovi" věřit na 100%

Minimálně bych jeho schopnosti všude roztroubil..at má ten šikula aspoň "dobrou" reklamu.. Když je tak schopný, určitě si zaslouží, aby to vědělo co nejvíce lidí

 


0x
Vraků přibývá, schopných mechaniků ubývá. Za chvíli budeme všichni krom pracháčů zase jezdit mhd dobytčákem..

 

bear

A krom těch, kteří si to umí opravit sami a kvalitně.

Ti taky brzo vymřou, nebo jim už zdraví nedovolí válet se pod autem.

 

lukes

Super bývalý kamarád mi řekl že nedá ani korunu a nezájem. Vypnul si Messenger,odstranil s přátel a nejeví zájem. Vyřešil bych to jedním způsobem jako za stara,ale to raději ne. Sere mě to,člověk maká na baráku,chodí do práce snaží se aby vše stíhal a pak to dá jednomu zmrdovi do servisu a nezmůže nic. To je hnus
asd1
Takový je život. Je to zmrd, když mu rozbijes hubu tak tebe zavřou a on dostane odškodné.. povznést se nad to a jít dál, karma mu to snad vrátí..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]