Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Chtěl bych tímto dotazem oslovit, resp. poprosit o rady a cenné zkušenosti s dodatečnou antikorozní ochranou podvozku a dutin osobního vozu Škoda Octavia III. Liftback. / 2018 ...
Prosím o sdílení Vašich zkušeností s touto aplikací nástřiku podvozku a vyvoskování dutin, včetně dutin ve dveřích vozu.
Od kolegů jsem se dozvěděl, že je na to velmi dobrá chemie DINITROL, konkrétně DINITROL 4941,4942 a na dutiny 1000.
Údajně má výrobce této chemie i dopodrobna vypracované aplikační plány k jednotlivým modelům vozů rozných značek.
Nemám s tím moc zkušeností a tak se obracím na zkušenější odborníky, zda by neposkytli cenné informace a rady na co si dát pozor, kde, co a jak aplikovat...
Děkuji předem za Vaše cenné názory a rady.
S pozdravem I. N.
naučil jsem se za 25 let:
První roky nemá smysl auto řešit - až je řešení potřeba, kompletní servis prahů na dalších cca. 8-10 let mi udělá mistr klempíř z vesnice za 12500,-.
Zdravím, do dutin vosk, na podvozek a podběhy ideálně HB body, nebo jinou hrbatici. Důležité vše očistit, korozi ošetřit a pak nastříkat. Kamarád má vyzkoušeno s úspěchem - do podběhů aplikovat hrbatici ve dvou vrstvách, do druhé, lehce zavadlé aplikovat vosk ve spreji do dutin (samočistící efekt - neulpívá tolik marastu).
dělal jsem ve vývoji vosků na antikorozní nástřiky automobilů, kvalitního už dávno není nic. Jediné co vám (ne vždy) pomůže u toho co koupíte, je nanést tam toho víc než je napsané v návodu, nebo do toho narvat víc účinné látky
výrobky jsou plné plnidel co korozi nezastaví, různé jemně mleté kaolíny, černé vosky zlepšíte přidáním 10-20% bitumenu (asfalt) s vyšším bodem tání aspoň 60C, rozpustit při zvýšené teplotě (nad bodem tání asfalu) v nízkovizkózním oleji poměr cca 60:40 a vrtulkou vmíchat do plechovky
žlutého dutinového vosku dejte raději o 30% tlustší vrstvu
Tak obecně je všechno šunt, tlak na cenu a ekologii. Jinak horší ošetření než z automobilky to obecně neuděláte, spíše lepší. Takže za mě vybrat třeba HB body, Rezistin, nebo jiný bitumen či hrbatici. Pokud je možnost sehnat pistoli, tak určitě kartuše jsou lepší než sprej. Když je někdo puňta, tak si i vytmelí přechody plechů a pak to stříkne, plus aplikuje ten vosk. Stejně, když vám to nezhnije korozí, tak dnes už je i motor napočítán tak, aby se GO nevyplatila a po cca 300t max pá pá.
cena, cena, cena
doporučené nánosy jsme kontrolovali v solných komorách, a kdybyste viděl jak ten plech vypadá po 500 hodinách v solné komoře a aplikaci nánosu daného výrobcem tak to ani nekoupíte, zrovna dinitroly jsem testoval osobně a kvality spíš nic jak moc
proto když nemáte možnost zvýšit množstní účinné látky, tak dejte víc nánosu, déle potrvá než voda časem projde skrz a začne to hnít (zjednodušeně, má na to vliv mnohem víc faktorů)
jo s tou ekologií je to taky pravda, např kobaltové urychlovače co byly na korozi super tam už pár let nesmí, je tam něco jiného co neškodí přírodě, ale taky to nefunguje ani z 50% jak ten kobalt
děkuji za info.
kdyby přišel nový výrobce s účinnými výrobky, myslíte, že by uspěl, nebo by lidi dál kupovali to levnější?
Zdravím.
Oba tyto produkty od značky DINITROL / viz odkaz /, doporučované na podvozky jsou na bázy tvrdých vosků, nikoli bitumenu. Tato firma vyrábí produkt i na bázi bitumenu, ale upřednostňované a doporučované jsou ty na bázi vosku.
Ten druhý produkt má v sobě dle výrobce vysoký podíl zinku...
Má někdo z Vás nějakou zkušenost s produkty na voskové bázi...? Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.