Nejste přihlášen/a.
Vkládám jen informaci, kterou jsem nikde na guglu nenašel - všude se řeší jen Octavie. Podle návodu jsem zbytečně demontoval kastlík u spolujezdce. Pro přístup k předřadnému odporu u Yeti stačí nad špičkami nohou spolujezdce rukou odšroubovat 2 plastové šroubky, uvolnit tím ohebný kryt a ten pak vyhnout směrem nahoru ke kastlíku. Při pohledu do odkrytého prostoru je hned viditelná 4-vodičová zástrčka předřadného odporu. Celé to jde vysunout, rozpojit a následně proměřit, zda se na těch 4 vodičích objevuje napětí při otáčení knoflíkem ventilace. Pokud ano, je chyba v předřadném odporu a lze ho objednat za 250,- na Allegru nebo běžet do značkové prodejny (kde ho ale nabízeli za 1945,-Kč a neříkali, že by to byla cena včetně výměny...)
...to jsem tedy opravdu zmeškal
Každopádně od nynějška to budou vyhledávače (díky Poradte.cz) schopny nalézt i v češtině. Díky.
..a ještě jsem zjistil, že vada je jen v tepelné pojistce, která je součástí předřadného odporu (to je ta zelená raketa) a stojí pouhých 8,-Kč...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.