Nejste přihlášen/a.
Pin najde paní na originální visačce na náhradních klíčkách. Takovej plastovej pásek se samolepkama. Dále je v eeprom ECU motoru a ECU budiků.
Bez něj nejde zadat login a zpřístupnit laicky řečeno servisní mód na učení nových transpondérů.
Schopnej autotronik PIN z budíků načte a pak zadá a klíče naučí.
PIN je bezpečnostný prístup k imobilizéru. Je pri kľúčoch pri novom aute. Tento PIN vám za poplatok povie autorizovaný servis.
Dáte spravit kľúč do kľúčovej služby,ktorá sa tým zaoberá. Toto je jednoduché riešenie. Toto mimo OEM diagnostik vie na koncern SPVG diagnostika.
Asi neumím slovensky. Sorry. SPVG na tohle fakt skoro nikdo nepoužívá a dnes ani nemá. To je dobré na flashnutí ECU motoru. Ani Odis se moc na tyhle starý křápy neužívá.
Na klíčky stačí VAG-COM, VCDS, Abrites,...
Stále ste nenapísal,že v čom som kecal. Je kopec programov ktoré zistia kód z imobilizera, No VCDS to nie je, a vami popísovaný VAG-COM je starý názov pre SPVG, ktorý sa musel zmenit kvôli ochrannej známky VAG. To,že sa to dá spravit cez VCDS alebo KKL kábel neznamená,že vedia zistit kód na vstup.
Ty jsi ale nepsal o zjištění pinu nic.
Jen, že si to má zajistit u klíčnictví a druhou alternativou je SPVG. Co z toho mám dedukovat? Jen to, že byla řeč o přizpůsobení klíčů. Jestli byla řeč o zjištění pinu, pak se omlouvám a máš pravdu, jak jsi to popsal.
Kdyby měl pin, tak nemá důvod shánět SPVG a každej volí to nejjednodužší a nejdostupnější. Mimochodem to SPVG to ani snad není v případě kkl kabelu a vhodných softwarů, které jsou všude dostupný ta nejjednodužší varianta.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.