Nejste přihlášen/a.
Pokračuj v původním vláknu a tady at se to smaže..
Mezi válcema je na vedení ještě multiplikátor, tam ještě může být vzduch - odvzdušni to pořádně... Ale vzduch nebude příčina, spíš drhne vypínací ložisko na hřídeli a seká se (pokaždý v jiným místě), nevrací se úplně proto táhlo tlačí na pedál
Vzduch = spojka zabírá níž nebo jí ani nevypneš...
Taky mohli použít díly který nepasujou.. Nemusíš prolejzat auto, díly bys měl mít na faktuře ze servisu (nebo si tam seznam dílů vyžádej)
Při výměně jde baterka ven = reset adaptací, pak je třeba znova je "naučit" - studený motor, start bez dotyku plynu, pořád bez dotyku plynu nechat ohřát (načítají se parametry pro volnoběh, jak u toho šlápneš na plyn tak se načtou blbě) a nakonec projet pár km ve všech režimech otáček.
Nejlepší řešení je nastudovat si komplet problematiku spojka + ovládání a celý to po nich projít, může být nutná demontáž a až pak uvidíš co tam je blbě... Podle mě pohyb vypínacího ložiska po hřídeli nejde lehce - nečistoty, neni namazaný apod.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.