Nejste přihlášen/a.
Pro 1,2 8V 44 kW A4000 jsou tři verze spojky atd.,
Když sem nedáš podrobnosti tak si díly ověř sám.
Pokud díly sedí tak chyba montáže.
Odvzdušnění neni stejný jako brzdy.
Samo to nepřestane, něco tam pojebali...
Včera jsem tu psal o problémech se spojkou na Fiatu Punto. Dneska se mi možná podařilo zjistit možnou příčinu problému. Jestli se nepletu, tak mezi vypínací páčkou a spojkovým válcem by měla být za normálních okolností lehká vůle. Problém je, že tam žádná vůle není a spojkový válec do ní pořád dost silně tlačí, takže spojka nejspíše úplně nevypíná a někdy asi i prokluzuje a to způsobuje to drhnutí. Zkoušel jsem to odvzdušnit a ve spojkovém válci byl jen vzduch. Ten idiot v servisu to nejspíše vůbec neodvzdušnil. Teď už sice jde z odvzdušnováků jen brzdovka a žádné bublinky ale problém přetrvává. Váleček má pořád tendenci tlačít dost silně směrem ven. Co teď?
Mezi válcema je na vedení ještě multiplikátor, tam ještě může být vzduch - odvzdušni to pořádně... Ale vzduch nebude příčina, spíš drhne vypínací ložisko na hřídeli a seká se (pokaždý v jiným místě), nevrací se úplně proto táhlo tlačí na pedál
Vzduch = spojka zabírá níž nebo jí ani nevypneš...
Taky mohli použít díly který nepasujou.. Nemusíš prolejzat auto, díly bys měl mít na faktuře ze servisu (nebo si tam seznam dílů vyžádej)
Při výměně jde baterka ven = reset adaptací, pak je třeba znova je "naučit" - studený motor, start bez dotyku plynu, pořád bez dotyku plynu nechat ohřát (načítají se parametry pro volnoběh, jak u toho šlápneš na plyn tak se načtou blbě) a nakonec projet pár km ve všech režimech otáček.
Nejlepší řešení je nastudovat si komplet problematiku spojka + ovládání a celý to po nich projít, může být nutná demontáž a až pak uvidíš co tam je blbě... Podle mě pohyb vypínacího ložiska po hřídeli nejde lehce - nečistoty, neni namazaný apod.
Je v něm péro proto se vrací.
Odpoj ho jak od páky převodoky tak od hadičky, naplň kapalinou po okraj, pak připoj hadičku.
Povolíš odvzd., až pak pomocník sešlápne pedál, zavřeš odvzd, až pak pomocník pedál pustí. Několikrát opakuješ. Tim vyřešíš odvzdušnění.
Potřebuješ odsávačku, stačí velká stříkačka + silikonová hadička..
Od spojky do brzd to jít nemůže.
Spíš něco kolem brzd, případně dojebali ložisko kola, drhne podběh apod. Zvedni zatoč si kolem a hledej kde drhne.. (samo auto zajistit proti spadnutí z heveru - aspoň sundaný kolo strčit pod práh
To možný není, spojka má samostatný vývod z nádobky na brzdovku (hadice z nádobky do hlavního spojkovýho válce) a okruh spjky s brzdama nijak propojený není.
Zkontroluj brzdy co tam dře a jestli pístek, čepy a kluzný plochy třmenu chodí jak mají.. Podle popisu by to chtělo údržbu... Pokud se pístek nevrací, tak nový třmen stojí ca 700, tak nemá smysl j...t se s opravnýma sadama.. Je to starej pekáč tak je dobrý dát i nový brzdový hadice.. Jaký kotouče je celkem jedno, tam je zásadní dobře očištěná dosedací plocha aby kotouč nešmajdal, obložení mám rád Textar nebo TRW, dobrej krám na díly je cardo, motora, pema..
Ta dosedací plocha - kartáč hrby (od koroze to nabobtná) kopíruje ale nestrhne, lepší je škrabák jako sklenářský nůž. Po montáži zkontrolovat házivost kotouče úchylkoměrem nebo aspoň "škrtátkem" - tohle je hlavní příčina zvlnění kotoučů "kopec" se ohřívá víc než "díra", rozdílem teplot se kotouč prohne, postupně víc až to začne kopat.. Servis to pak svádí na nekvalitní kotouč.. Pak zajetí brzd - prvních ca 300 km často lehce, zásadní je nezůstat stát se žhavým kotoučem a deskama přitlačenýma na jedno místo - kotouč se nasytí materiálem desek, pak je to místo tvrdší a časem vznikne hrb, zase to začne kopat do pedálu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.