Nejste přihlášen/a.
Zdravím rozhoduji se koupit auto a přemýšlím o Ford puma 2020 nebo MG ZS 2022 obě benzín a cena obou cca 300000 Pořadí někdo které je lepší? Děkuji
Málokdo vám asi řekne osobní pohled na věc a tím objektviní srovnání. Nejsou to zrovna masově rozšířená vozidla.
Každopádně motory ecoBoost od Fordu kdysi vyhrály ocenění "Motor roku" ač se později ukázalo že to jsou problémové a poruchové věci. Né nadarmo se říká Fordem tam, vlakem zpět.
O MG se toho moc nemluví, ale nemuselo by to být špatné auto, klidně ale taky mohlo. Dva, nebo čtyři roky jsou málo, na fundovanou odpověd že má auto dobrý/špatný motor. Tak jako tak, je to vždy loterie do budoucnosti a teprve čas ukáže.
Já si třeba dříve pořídil VW a nyní tomuto koncernu nemohu přijít na jméno a už s nimi nechci mít nikdy nic společného.
Už jen ten systém máčení rozvodového řemene v motorovém oleji. Selským rozumem musí být každému jasné, jak asi dopadne řemen, který je na dálnici vystavován teplotám 110°C a v zimě až -20°C. Ztvrdne, začne praskat a nakonec se odporoučí. Nová auta možná místo řemene použily řetězy, ale zároveň zkouší na zákaznících nové technologie, nápady a pokusy nějakých šílených inženýrů, kteří dříve navrhli to máčení řemene.
Rozvodový řemen v oleji je neštěstí, ale prostě se musí více hlídat. Řemen bobtná (průběžně se měří měrkou na řemen), ale hlavní nedostatek je, že se odlamují kousky a zanášejí byt zvětšený sací koš olejového čerpadla. Alespoň se u těchto vozů měří průběžně tlak mazacího oleje a z toho lze usoudit "ucpání! sacího koše. Asi nejspolehlivějším je stále obyčejný rozvodový řemen. Rozvodové řetězy nejsou vůbec věčné, ale dokonce u mnohých vozidel se silně vytahují a jejich výměna je mnohdy komplikovaná. Třeba u vozidel s motorem TSi se u prvních vozidel vytahovaly a měnily už okolo 50.000 km... A docela i snadno přeskakovaly. Stejně jako u prvních Fábií HTP...
Jen malé upřesnění-nastínění hlavního problému řemenů v oleji.. U řemenú v oleji je nutnost jezdit dlouhé trasy a normy výměny oleje zkracovat i při dodržení všech klasifikací oleje ! Při krátkých studených jízdách se dostává benzín do oleje a způsobuje pak rozpad řemene ( motory 1,2TH nebo 1,6 VTi od stelantis). Není výjímkou kdy motor po 40 000km je KO ale jsou i výjímky kdy nalítá ke 200 000km. i když běžně je spíše kolem 100 000km.
jojo.. MG je čistá Čína. Ale pokud si má někdo zvolit mezi "je to špatný" a "50/50", pak je volba docela jednoduchá.
Jednou v létě jsem popojížděl ve vysokých teplotách v koloně a celkem tam stálo uvařených cca 7 aut... A všechno to byla auta koncernová... A a teď v čem byla chyba...?
A to ukrajnice běžně stávají jakákoliv auta, často i BMW, Audi, Octavia.. Renault...
Ono to je těžký brát podle značky. Švagra stál Renault Espace několik let života. Cesta do Prahy, nebo jakákoliv jiná nad 200 km byla automatická pozvánka do servisu. Prodal to hluboko pod cenou, jenom aby to bylo z baráku.
Sestřenice má Renault Scenic, již třetí a jiný auto nechce, jediná oprava za snad dvacet let byla výměny destiček a kotoučů.
Tak je Renault špatný nebo dobrý auto? Takhle to je, jak to tak sleduju, u všech značek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.