Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chyba ABS jednotky

Od: skopek odpovědí: 5 změna:

zdravim,

Abych to nějak popsal tak před výměnou zadních brzd se vědělo že zadní levé čidlo na ABS je špatné (potvrzeno diag.) a svítilo ABS a ESP kvůli tomu čidlu. Ale párkrát se už ruční brzda rozblikala a ESP přestalo svítit ale po chvilce se to zase samo opravilo.

Včera po výměně zadních brzd a čidla nesvítí ESP ale ABS svítí a bliká ruční brzda a hlásí to chybu brzd - na přístrojovce (ABS tak jsem se pokoušel o vymazání chyby ale to se na dvou diag. nepodařilo a tak se ptám čím by tohle mohlo být a jak mám postupovat dál. První diag. se nedokázala ani připojit na jednotku ABS a druhá hlásila že je blokována nebo bez napětí takže bych řekl že to bude problém v elektrice a to konkrétně v konektoru do ABS kostky jenže tu jsem se pokoušel odpojit a vůbec mi to nešlo a už teď jsem tu krytku polámal tak bych byl rád za radu i na tohle jestli to třeba nedrží i něco jiného. (viz fotky z druhé diag.)

Ještě při zatlačování pístků tak vytekla z nádobky trochu brzd. kapalina a nahoře v nádobce ( v tom sítku s ventilem ) jí zůstalo dost ( hladina je mezi min a max ) ale když sřoubovákem kousek odstrčím to sítko tak brzd. kapalina nateče zpátky do nádobky a po jízdě se znovu zjeví v tom sítku, bude v pohodě když to sítko vytáhnu a nechám to bez toho nebo to bude problém?

Jde o Audi A4 B6 2.5 TDI BDG 2003 120kW.


 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

skopek

Chyba v konektoru bude v tom lepším případě, v tom horším to bude samotná kostka ABS si myslím.

 


0x

to sitko tam je jen aby se do soustavy nedostal nákej bordel na funkci vliv nemá

co se týče ABS tak mám obavu že ti odešla ŘJ ABS už sem se stim párkrát setkal

přesto bych nejprve překontroloval jestli auto dobře dobíjí pak bych šel po pojistkách vyndat očistit od oxidace a nakonec zkontroloval napájení řj abs

Jo jo, obě závady mě v minulosti potkaly. Na Felde jak vykysly kontakty u pojistky, tak mrtvá jednotka čerpadla, u oktávky zatím jen ta pojistka.
To čerpadlo si k přeprání síly na pedál asi dokáže vzít dost proudu, takže každej přechodak je problém.
Ale tohle nebude problém v silovým napájení čerpadla, ale, pokud ne přímo v jednotce, tak v napájení jednotky. Nějaký takový chyby mívám zapsaný, pokud použiju tlačítko pro omezení protiprokluzu, vlastnoručně upravený pro úplný vyřazení včetně ABS A to mám řešený právě dočasným přerušením napájení logický části čerpadla. Přes časovač na 1 minutu, abych si pak nečekaně nenabil hubu

 


0x

Spravili ste skúšobnú jazdu,aby sa načítali nové hodnoty od kolies na čidlo?

skopek

Od výměny se najelo tak cca 60km.
Konektor byl čistý ale i tak jsem ho vyčistil, pojistky jsou v pohodě takže si myslím že je vadná jednotka ABS.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]