Nejste přihlášen/a.
Jaké jsou poznatky z praxe k tomuto startovacímu zdroji (nabízí LIDL). Já to nepotřebuji, jsem k tomu sice skeptický, ale zájem rodiny a okolí mne překvapil.
Takže a přesto: pokud se přístroj použije pro nastartování motoru, má se ihned odpojit. Na kolik pokusů ještě kapacita powerbanky může vydržet?
Jestliže byl zdroj úspěšně použit, tak stejně akumulátor v autě asi vydrží pro rozjezd a jízdu, ale nebude vyléčen a dostatečně nabit pro další provoz ...? takže ho čeká kvalitní nabití.
Jak bude průměrný uživatel dbát na potřebu pravidekného dobíjení powerbanky?
Nejsem a nechci být škarohlíd, ale?
Děkuji za názory
Mám UMAP 12000A2 (dostal jsempřed několika roky jako dárek. Také jsem byl skeptický,ale funguje to. Startoval jsem s tím 2,0HDI 90kdy baterie ani neprotočila motor stejně jako ovci v ropě (víc o ni nevím jestli TD 66KW nebo TDI xx kw ) synovo C4 1,6HDi a pár dalších jak benály tak benzíny. Opakovaně nevím nebylo zapotřebí, nebot až na jednu výjímku to chytlo na první pokus. Ta výjímka byl větrák s novou ovcí, ale s totálně zmařenou baterkou nechytla ani po hodině když byla propojena kabely s nějakým ofroadem s 3l motorem. Vždy po použití - at již na pomocný start nebo jako power bank k mobilu jsem to hodil pak na nabíječku. Jinak AKB po pomocném startu s tímhle se klidně stačí nabít i provozem-ovšem záleží na stavu AKB a dobíjecí soustavy daného auta + na délce jízdy-pokud se pojede jen město cca2-5 km tak se asi nedobije jako ba se jelo cca 50 a víc km v jednom kuse.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.