Nejste přihlášen/a.
Změřte ještě voltmetrem, v případě vysoké hodnoty řešte regulátor napětí...
Mám 2.0DCi a normálně altík tlačí 14,7V.
Důležité je změřit napětí přímo voltmetrem (ale ne nějakým za 200kč nebo přes diagnostiku z OBD) ze svorek baterky a z B+ alternátoru.
Měl jsem jeden co jsem vozil v base s nářadím. Blbnul mu přepínač a ukazoval +/- i 5V odchylku. Měřicí vodiče taky nic moc kvalita. Jen ty vodiče začínají na cca 200kč a víc (třeba na tme.eu). Takže když někdo koupí za 200kč od větnamců multimetr, tak naměří cokoliv. Nevím co má tazatel a v jakém stavu. Proto jsem to napsal.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.