Nejste přihlášen/a.
Zdravím, do O1 TDI ASV 81 kW 2003 jsem koupil toto doporučované čidlo váhy vzduchu Pierburg motora.cz/... a mám problém, že ten konektor nejde dorazit cca poslední 4 mm. Pohledově je stejný, včetně pozice drážek uvnitř, ale dorazit nejde. Měl jsem za to, že všechny tyto rotačky mají konektor stejný. Není to tak?
Jako "bonus", když jsem vrátil zpět váhu Bosch, která v tom autě rok nějak fungovala, ale motor měl divnou díru kolem 2000 ot., no a ta teď ukazuje šíleně vysoká čísla (jako snad stonásobek) i na volnoběh , takže motor skoro nejede. S tou novou váhou jsem ani nezapínal zapalování, tak se bojím, jestli se spíš neukroutil nějaký drát v instalaci, protože mrtvá váh by asi spíš dávala malá čísla, ne? (Jaká tam byla originál, se zjistit nedá.)
Tak bych i uvital radu, jakou váhu koupit.
Vyfot konektory. Samce na MAF váze i samici na svazku.
Kolikrát je naboptnalá ta oranžová gumka od kontaktových sprejů a proto to nejde. Stačí gumku vyšprcnout a nahřát horkovzduškou. Smrskne se. Hlavně ji silou nestřihni. Nesmíš tam ten konektor rvát silou.
Co jsem se setkal s MAF u VW, tak funguje dobře jenom Pierburg. vše ostatní je odpad. I Bosch (ten je tak na rok).
A klíčová životnost MAF je čistý filtrbox a kvalitní a pravidelně měněný filtr vzduchu.
Hodinářským šroubováčkem si vycvakni tu růžovou pomocnou zajištovací západku směrem k sobě jak je na foto u pinů a vyjmy gumičku. Zapoj bez gumičky, zda jde volně.
Čidlo nepiluj. Princip je, aby to těsnilo a nedostala se do konektoru vlhkost. MAF pracuje s nízkým napětím. A dost přesným. Proto jsou i piny pozlaceny proti jiným stejným konektorům, kde jsou niklované do stříbrna.
Bych si ověřil čísla dílu podle VIN, nejen váhu vzduchu ale i všechno co může souviset.. Kdoví co tam je zbastlený a s autem se to hádá..
Např. na catcar.info
Právě proto - ověřit i typ motoru, řídicí jednotky atd. Můžou tam být čidla podle VIN a přitom už tam je jiná verze motoru/ ecu a vzniká chaos.. Ideální vědět z jakýho auta ten motor byl, nebo aspoň typ a číslo motoru a dohledat jestli díly sedí.. Jinak to bude pokus - omyl jestli se trefíš a jestli nějaká kombinace vůbec může fungovat..
Prodleva je normální, pokud máš EPC a netaháš plynové lanko. Octy na EPC koncem výroby přešly a zrušily mechanické ovládaní plynovým lankem.
Nevím všechno. Třeba Felicie 1.9D mají lanko. A Octy do roku 2000 na 90% nemá snad žádná EPC. Ale ruku do ohně za to nedám
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.