Nejste přihlášen/a.
Podle mne se vyplatí vždy když nemohu hodnotu auta s klidem odepsat jako nezajímavý výdaj. Stačí se vyskytnout ve špatnou dobu na špatném místě (já například na jednom slovenském žel. přejezdu prorazil olejovou vanu). Havarijko na starší auto je úměrně levnější. Součástí havarijka bývají i živelní škody a zvěř a tam už eventuelní škodu vůbec nelze ovlivnit.
U solidní pojištovny může být spoluúčast 1000Kč za cenu spoluúčati 5000Kč. Takže v tom případě nemá smysl o spoluúčasti mluvit
Když jsem naposledy řešil přes havarijko škrábanec, asi tak 5x10 cm (nějaký šikula na parkovišti otevřel dveře dokořán, když nebylo místo), tak si servis za opravu účtoval nějakých 23.000,-. I při spoluúčasti 5000,- (chtěli nakonec jen 3000,-) se to pořád vyplatilo.
Možná ano, možná ne. Já to riskovat nehodlám a pokud to pojištovně přijde přestřelené, at si to vyřídí se servisem.
Vzhledem k tomu, že za výměnu oleje a filtrů chtěli loni cca 4000,-, tak jsou ty ceny asi normální. On bude rozdíl, jestli auto opravuje značkový servis, nebo Tonda z Dolní Horní.
Havarijní Pojištění se skládá z pojištění různých událostí a lze jej naklikat na míru, pokud jezdím do práce lesem kde každé ráno vidím pobíhat srny je logické že si kliknu srážku se zvěří a připojistím čelní sklo, pokud jezdím denně prahou a parkuji mezi stovkami aut je poškození vozidla jen otázkou času. Záleží na tom kde bydlím kam jezdím a dle toho se zařídím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.