Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ramena na AR 156

Od: milan1967 odpovědí: 5 změna:
Máte někdo zkušenosti s díly od GSP? Chci vyměnit ramena na vršky i spodky na 156, byl bych rad pokud by treba 10 tisíc kilometrů vydržely ale nechci to hrotit drahými Meyle, lemforder atd. Nevim jak si dlouho auto ještě nechám. Dík.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Kupovat laciný ramena.
Až zjistíš, že máš kvůli nim pak zbytečně sjety pneumatiky za 3 tisíce Kč, tak koupíš stejně nový a kvalitní, ale už nejen ramena, ale i pneumatiky.
Takový to ještě jedna poslední STK a pak konec asi všichni známe...

 


0x
Na 10tkm výdrž musí stačit snad cokoli, pokud to teda nemá jezdit po tankodromu. Každopádně cena a kvalita už obecně není přímo úměrná, zrovna zmiňovaný Meyle, tam už je pryč doba, kdy se prosadilo dobrou kvalitou za nízkou cenu. Jméno už vybudovaný mají a přeprodávaji to, co bez "značky" stojí půlku. Možná tak ta HD řada, s tou nemám zkušenost, respektive jedinou a zároveň dobrou s plnými silentbloky ramen do fabie, ale ty jsem taky kupoval před 10 lety a můžu jenom hádat, jestli je dělají pořád z gumy, nebo taky už jenom z lisovaný tmy. Na dojetí bych cokoli dal třeba Maxgear, kde mi celkově poměr ceny a "kvality" přijde do starýho auta rozumnej a trochu doufám, že zatím si ještě nechtěj kazit jméno prodejem totálních šmejdů. Ale nemám Alfu a tím ani tušení, z čeho se tam dá vybírat.

 


0x

Mám od ních polosu,najazdeno už cez 30 tisíc km bez problémov. Inak je to veľký čínsky výrobca aj pre automobilky do výroby.

Zrovna vnější klouby poloos jsem nedávno měnil za GSP na jedný fabii, preventivně, protože byly rozhadrovany manžety a kloub stál jen asi dvojnásobek co slušná manžeta. Prekvapilo mě ale, jakou měly už nový vůli, zatímco původní origo byly po vymytí pořád tuhý bez vůle, ale třeba to ničemu nevadí, pokud ta vůle je všude stejná a nesmajda to. Před lety jsem si oblibil GKN Lobro, ale asi po třech letech už jsem taky měnil manžetu Jinak nedávno jsem skoro zadarmo u sebe vyřešil na oktavce počínající vibrace v tahu na dálnici, způsobený vybehanymi klouby - prostě jsem je stranově přehodil (+ nový manžety) a vibrace jsou pryč Byl to takovej pokus, očekával jsem, že se objeví naopak při brzdění motorem, ale kupodivu ne.
prostě jsem je stranově přehodil (+ nový manžety)
Zajímavý
Jinak Aar156 super auto. Ale.bezpecnost je pod úrovní Octavky1 To je spolu s menším kufrem (kombi) snad jediná nevýhoda těchto aut. I motory TS jsou v cajku. Pokud tam dementi necpou zapalovací svíčky za pár korun na motocykly a oleje jiný specifikace,což bylo skoro norma. Dementi...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]