Nejste přihlášen/a.
Asi těžko tímto něco "odešlo".nechte minimálůně 30 minut bez bterky a potom ji zapojte nechte chvíli načítat hodnoty a pak by to mělo jít, -pokud ne a závada řetrvává , tak silně pochybuji že je za zapnutým zapalováním.
Pokud bude závada přervávat pak prověřit zda je letrika na cvíce, pokud ano zda dáva palivo . toto je tak jednoduchý motor kde toho k podělání moc není.
PS napadlo mne - máte dva klíče a jaké, jeden by měl být s dálkou a druhý jen s čipem bez dálky(většina PSA co jsem měl to takto měla) Nebo máte ještě klávesnici?
Volnoběh - zkus odpojit baterku (reset ŘJ) a pak studený motor nastartovat bez šlápnutí na plyn, pořád bez plynu nechat ohřát na provozní teplotu a pak projet pár km ve všech režimech otáček. (Některý auta si při tom prvním startu načítají parametry pro volnoběh a šlápnutím na plyn se to načte blbě..)
Pak ještě ten immo - najdi postup jak zresetovat/ načíst klíče, na pažoutím fóru to určitě někdo už řešil.. I ten volnoběh.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.