Nejste přihlášen/a.
Vyměň mechanika, neříct ti co máš koupit znamená že neví a pokud si to projel tak obzvlášt.. Tak snad aspoň samotnou práci neojebe..
Ohledně plavání - zajeď na STK a domluv si prohlídku aby to našli, mají i stolici na test tlumičů (stolice kopne proti kolu a měří sílu jakou kolo kopne zpátky tj. přímo velikost útlumu), na "houpačce" najdou kde míš volný silentbloky nebo vakl v čepech.. Můžou být v háji jak ty "nový" ramena, tak hlavně zadní náprava (pokud to plave tak je to hodně pravděpodobný- silentbloky mezi nápravnicí a kastlí = natáčí se celá zadní nápprava..
Horší tlumič za jízdy dá za hrbem "druhý kopnutí", nebo když zatlačíš kufr dolu tak má vyjet zpátky, sjet dolu a stát. Pokud se zhoupne podruhý tak to už neni ono. A pokud se za hrbem auto dohoupává tak je vyteklej a netlumí vůbec.
plynový tlumiče jsou olej + dusík, takže vytéct samozřejmě můžou, dusík netlumí ale je tam proti napěnění oleje.
JTD 8V na olej nijak citlivý nejsou, viskozita 5W40 je OK a pokud nemáš DPF filtr tak požadavky splní prakticky jakýkoliv soiučasný olej.. Orlen je Polsko, osobně dávám Shell HX7 5W40 a i "starý plečky" pořád motorově bez problému. Filtr dop. Mann.
tlumiče - Sachs nebo KYB, horní uložení (ložisko) se mění automaticky, dop Lemforder, FAG., Péra podle nálady, nic tim nezkazíš.. Losjofors, Kilen..
"uskákaný" a "plave" jsou dvě různý věci, někdy souvisí ale můžou mít i různý příčiny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.