Nejste přihlášen/a.
Dnes jsem neúspěšně absolvoval STK,auto (Felicia combi 1.6MPI) neprošlo kvůli zátěžovýmu regulátoru brzd. Technik mi sdělil, že to mám nechat rozhýbat, popřípadě vyměnit. Co byste doporučili, máte s tímto problémem někdo zkušenosti?
Zatezovy regulator zvysuje, nebo snizuje ucinnost brzd zadni napravy podle toho jake je na naprave zatizeni. Pokud nejaky ten rok v kufru nebylo nic tezkeho, regulator byl porad ve stejne poloze a seknul se v ni. Zkuste do kufru hodit neco tezkeho (par pytlu cementu apod.) a chvilku s tim jezdit. Nekdy to pomuze, nekdy ne. Pak je vetsinou nutna vymena.
doplněno 13.08.10 11:47:Ja musel menit, koupil jsem na aukru za dobry peniz novy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.