Nejste přihlášen/a.
Ahoj všem.Dnes jsem asi po měsíci vyjel s Kiou Sorentem(2,5 CRDI,r.v.),asi po 20 km se začal nevracet pedál spojky až nahoru.Na další křižovatce se propadnul na podlahu a už zůstal tam.Asi po 5 min.jsem najednou ho viděl nahoře,nastartoval jsem,spojka,rychlost,vše normálka,až na to,že jsem se po uvolnění spojky nerozjel.Jakoby ta spojka vůbec nezabírala.Po sjetí auta z odtahovky,opět start,spojka,rychlost(v uzavřeném průjezdě jsem dal ručku a "4")a motor chcípnul,takže zase spojka funguje.Čím to je,že ta spojka takhle blbne?Díky za reakce.
Pro jistotu jsem brzdovku zkontroloval.Kdyby bylo málo,to bych sem ani nepsal,nadával bych si do volů a tloukl hlavou o zed.Nejlepší podle mne je mechanické ovládání,jak to bylo u Favorita,když se občas promazal bovden,nemělo se co pokazit.A když to nefungovalo,hned bylo vidět,kde je problém.Na rozdíl od tohoto řešení.
Chci objednat ten spojkový válec.Našel jsem za 2189 kč na Heuréce(není zatím na skladě a není uveden mater.),další jsou z hliníku,asi se to dřív vydře.Poradte který.Díky.
Ovládání spojky, nejpravděpodobnější je hlavní nebo pracovní válec... Když nenapíšeš jaký přesně to je auto tak ti to nikdo hledat nebude. Lepší hliník.
Už jsem objednal,ale jen tak pro zajímavost bych rád věděl,proč je hliník lepší?Ten stávající je asi litina-chytá magnet.
Inak aj ja by som chcel vediet, prečo je lepší hliníkovy válček ak liatinový. Človek sa stále učí, vývoj ide dopredu. Dík.
Brzdový, alebo spojkový válček z plastu? Hliník, alebo liatina ano, ale plast? Asi do šlo k omylu. A čínske plasty vôbec samo o sebe stoja za prd nech sa požívajú kdekoľvek. Drobia sa, rozpadávajú na prach. Ale to som spomenul už len tak pomimo.
Tak jsem vyměnil spojkový i pracovní válec,jel jsem s tím asi 100 km a někdy se stane,že při zařazené "3"a "4" jakoby spojka nesepnula a motor točí bez zatížení.
Pokud je to ke spojce hydraulika a samotné vysouvání ložiska mechanicky (pákou s kterou hejbe pracovní válec), tak se může sekat ložisko který jezdí po hřídeli... = rozborka a máznout, pokud to neni zánovní spojka tak asi rovnou udělat to komplet... A nejspíš to byl i důvod proč se nevracel pedál - páku vrací pružina a když se to sekne tak nezatlačí píst pracovního válce..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.