Nejste přihlášen/a.
Zkontroloval bych, zda při otočení klíčku v zapalování se odblokuje imobilizér. Je možné, že auto ho nenačte, nastaruješ a pak následně zdechne. Pak vypneš zapalování, otočíš znovu klíčkem, už se správně spáruje a funguje to. Hledal bych kontrolku imobilizéru zda nesvítí.
No to já nevím kde ji najdeš. Ty jezdíš s tím autem. Kdybych měl vše vědět z hlavy, tak bych ji měl jak pátrací balón. Někdy je v přístrojové desce jako kontrolka, jinde je jako symbol auta s klíčem v display mezi budíkama, starší fordy mají červenou kontrolku v hodinách nad ovládáním klimatizace.
nn, kontrolka žádná nesvítí
dnes třeba vše OK
napadlo mě co třeba nějakou dobu zkusit používat druhý klíč, zda třeba není nějak "vadný" čip ve vystřelovaku?
Spousta možností někdy i v kombinaci.. Přechoďáky v konektorech k čidlům teploty, snímání polohy kliky, palivovýmu čerpadlu. Volnoběžný ventil (pokud je).. Hledání dost urychlí změřit tlak paliva na liště včetně poklesu při startu, pak diagnostika a načíst live data z čidel během startu/ chcípnutí (ideálně hodnoty z čidel načíst osciloskoem)
A klasika - VIF do benzínu a italská údržba nic nezkazí a může dost pomoct.. (karbony v sání/ na pístu a jejich sycení benzínem = ochuzení směsi..)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.