Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Čistič EGR do nafty

Od: karelulm® odpovědí: 4 změna:

Má to smysl, nebo to jsou vyhozené peníze ...

Má se to nalít do plné nádrže ...

Má to efekt do starého občas pocukávajícího 2,0TDI? PD 103KW?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

Nema to smysl, tyto cistice ti vycisti pouze povrchove usazeniny (a to nema smysl ani cistit) vetsi znecisteni ne.. Jedine funkcni cisteni je kompletni mechanicke rozebrani a rucni vycisteni nebo ultrazvuk

 


4x

vyhozeny prachy

egr vyndej a vyčisti ručně nic na tom neni

 

asd1

2x

Občas cukající bude spíš čerpadlo/ vstřiky, takže pikslu VIF do nádrže a pak pokračovat panák na 20L

A dlouhodobě to čistí od karbonů i EGR.

 

david3

0x
Zbytečné vyhazování peněz... Bohatě stačí italská údržba, tedy nejezdit na spotřebu. Já mám tedy přeplňovaný zážehový motor, ale ono to bude stejné. Radili mi to mechanici. Pořádně vytáčet a pak dochlazovat turbodmychadlo. Udržují otáčky motoru běžné kolem 2500 ot/min. Když mě to chytne tak třeba i kolem 4000 ot/min. Neradit dle ukazatele rychlosti. Nekupovat si automat, motor permanentně podtoceny. Ještě taková zmínka, když jsem zkoušel řadit dle ukazatele rychlosti, tak byl motor permanentně podtoceny bez výkonu a když jsem radil podle ucha, tak byl výkon a klesla průměrná spotřeba že 6,5 l/100 km na 4,7 l/100km, takže asi tak

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]