Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak byste doma opravili, po vyčištění bláta, rezatý práh? Foto

Od: kar odpovědí: 12 změna:

Jak byste doma opravili, po vyčištění bláta, rezatý práh? Viz Foto...

Záměr je to odrbat, vysušit, nastříkat autozákladovkou a autolakem z plechovky...

možná ještě kit?


 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x
Pro tazatele je k pochopení postupu opravy dobrý vědět, že to hnije zevnitř ven a nějaký sušení nemá smysl, v prahu, natož kapse podběhu, je běžně mokro a bude tam vzápětí znova. Takže než to zvenku zaplacat a uzavřít, snad lepší nechat otevřený dejchat. Když jsem před vic jak 10 lety koupil fabku, co to místo měla přelepeny fólií, sundal jsem dveře, blatník, jeho spodek a konec prahu uriznul, z kousku pozinku na koleni vyklepal "kopie" těch dvou kusů, priprskal COckem, zabrousil do roviny, odrezovač, zinkovej základ, sprej, zevnitř rezistin a bylo hotovo. Sprej na zinku po letech začal samozřejmě praskat , tak jsem to tenkrát před zimou provizorně zamatlal rezistinem, aby se tam nedostala sůl a už to provizorium trvá pátej rok Zároveň v těch mokrých kapsách udrzuju mastno, vždycky po vymytí tam něco nacakam, at to odpuzuje vodu. Nejlepší se mi jeví zředěná vazelína A00, ta mi tam u oktavky vydrží dlouho a když časem přestane vylejzat zpoza zástěrek, je to znamení, že mám doplnit její náplň

 

asd1

3x

Jo, odrbat, dát novej práh a pak ty barvičky...

Ještě může být rád, že to šlo zvednout
Proč by to nešlo zvednout? Hnije to od tý kapsy plný bláta za plastovým podbehem, jako každý fabie a oktávka, dál to bude zdravý.

 


1x

todle jedině vyřezat a udělat nově

pokud to máš jen na dojetí pak tmel se skelnym vláknem a přejet bodyšucem

 

alois5

0x

Ten práh drží pohromadě už jenom díky rzi. Takže až to začnete brousit, tak tam buď nic nezbude a nebo se více opřete a jste skrz. Takže buď nechat vyvařit a nebo si to zapatlejte nějakým karosářským pružným tmelem, protože tohle už nijak nezachráníte.

kar

Neplet si blatník a práh.

Nechci to zachraňovat, ale zakonzervovat, pokud nevíš jak, tak asi zbytečné odpovídat.

Existují přece inhibitory koroze

asd1

Poklepej kladivem, zjistíš že konzervovat neni co

Ten práh je úplně shnilej a to tak že celej. Ostatně to vidíš i na heveru jak sroloval spodní lem, zázrak že neprojel dovnitř

kar

Nesroloval, je zářez na gumě, a ty dírky udělal jeden umělec dulčikem

No naoko..to půjde..Odpověděl jste si sám..Odrezovač..skelný tmel! Pak jemný tmel a pak to zabarvit-základ radši štětcem -znova obrousit jemně, pak nástřik třeba origo sprejem..Zevnitř vosk mebo cokoliv mastného

 


0x

To si děláte srandu, že jo? Na nějaký autolak z plechovky klidně zapoměňte. Tohle jde "vyčistit" leda autogenem, vyvařením nebo lépe výměnou prahu.

 


0x

Skrze něco podobného jsem auto zrušil.dloublo se do toho a nakonec se z toho vyklubal i z části rozežraný spíše chybějící kus nosníku držící mj nápravnici

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]