Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výrobce ramene / silentbloků

Od: dexolus® odpovědí: 16 změna:

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s ramenama od delphi / japko / japanparts? Je pro mě lehčí přehodit celý osazený rameno a cenově to rozdíl moc není.. Ale komplet osazený rameno dělají jen tihle tři výrobci Má někdo zkušenosti? Pozitivní / negativní? Montovat se to bude na Hondu civic 2007 dík

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Delphy ne
Japanpart bych se nebal par veci uz sem na auta daval a dobrý
Jpn zatim nevim daval sem nedavno jen brzdový kotouče zatim dobry

Jpn má být japko prosím?

Slyšel jsem taky že delphi nic moc... Tak nevím jestli zvolit japko nebo japan

Dík

Vem Japanparts

Dík, taky jsem si říkal..

 

fff

0x

Přidám se k otázce, nevěděl by někdo, kdo by uměl udělat podložky pod péra, aby auto bylo vyšší?

Treba by stačilo jen koupit silnější péra
Ma to nazev zesílená nebo pro špatné cesty a sou o dost delší
Tudle sem je omylem koupil na felicii a museli dolú jak se to zvedlo

 

asd1

0x

Gumy a čepy dávám Lemforder, zatim se všim spokojenost.

Delphi - cokoliv od nich byla laciná sračka, zadarmo drahý. Kosti stab, čepy.. všechno tak 5kkm a měnit znova.

Lemforder je jistota

 


0x

dal bych MEYLE HD

musí tam být HD!(!) ! (!)

Kosti na FOcus mk1 vydržely vpředu od meyle HD skoro 100tkm na blbých cestách

musí tam být hlavně to HD!

asd1

Kosti originál Ford z prvovýroby jsem měnil po 240 kkm a to ještě chcíply při demontáži/ zpětné montáži... Aktuálně Lemforder 40kkm a drží. Taky blbý cesty samá díra a roleta...

Meyle co tak slyšim tak nic moc, snad ani nemá vlastní výrobu ale je jen překupník.. Sympatičtější je mi když už tak FEBI

asd1

240tkm kosti je dost zvláštní, byly fakt původní?

Tohle je hodně o cestách, nerovná silnice pořád propružuje kolo a klouby v kostech stabilizátorů se hejbou a hlavně jdou do nich rázy. pokud se jedou dobrý silnice, kloub je poměrně v klidu. čím lepšejší tlumič v dobrém stavu, tím mín kolo odskakuje a mín namáha kloub rázy

 

asd1

Fakt původní. No ale prvních 140 to najezdilo v dojčlandu Ale tady ty polňačky... to je x 2...

Kloub se točí nejen hore dole ale i v rejdu, rázy jsou, ale tlumený přes gumu.. Hlavní problém je prachovka a kloub se vydře nebo vyrezne... Ten origo odešel na zatuhnutí, projev přesně jak horní ložisko tlumiče i bylo cítit rukou na misce lupání... A von to kloubek kosti


Pánové opět děkuji za rady, budu brát Japanparts nakonec a uvidíme..

Když už v tom budu tak chci udělat i čep řízení + geošku at je klid..

Ale opět je tam jen pár výrobců a já nevím kterýho zvolit

GSP / DELPHI / QWP / RTS / MONROE / NIPPARTS

Víc jich tam není když hledám podle origo kódů výrobce..

Máte někdo zkušenost že něco z toho je v pohodě a bude fungovat delší dobu aby se to nevysypalo za pár km? Díkec

asd1

Čep řízení vidim i Lemforder, za pětikilo.. Hledáš fakt dobře?

LEMFÖRDER 37/...

Hlava příčného tá/...


Je to sedan tohle je na hatch.. Ale už jsem to teď dohledal. Předtím jsem to hledal pod jiným kódem a vyjelo mi to jen těch pár.

Byl jsem slepej ale konečně jsem našel ten čep i v originál výkresech Hondy..

53540-sna-a02 - LEMFOERDER 454kč.. Takže beru to. Díky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]