Nejste přihlášen/a.
dobrý den chtel by poradit jake by jste mi doporučili auto do 30 000 a obsahem max do 1.8l jsem student a bylo by to mé první auto dekuji uvažoval jsem o peugeot 106 nebo opel tigra ale to mi příjde spíše tak holčičí
Pokud budu vybírat z tvých dvou, tak bych volil Opel Tigra.
Každopádně si k výběru vezmi sebou někoho zkušenějšího, at nekoupíš střep do kterého budeš muset po pár týdnech dalších pár tisíc vrazit Vezmi sebou hotovost, 5.000tis si strč do jiné kapsy a smlouvej.V takové cenové relaci je mínus 5tis/kč pro prodávajícího vcelku akceptovatelné
jojo taky doporucuju felici sam ji mam je to taky pro me prvni auto a jezdim tyden a uz mi to vubec nechcipa a s 2-3 necuka uz mam ten cit v nohach a je to dost dobre auto a kamarad automechanik rikal ze sem si vybral dobre i po strance oprav na felicii sou levne nahradni dily takze aji usetris za opravy atd.. to je taky vyhoda me ta felicie jede dobre musim zaklepat "klep..klep" :D
Nezalezi na znacce, spis na stavu - feldu bych nebral ale nejake Bravo, Peugeoty, Mareu, cokoli co bude ve slusnem stavu s jasnou historii a neshnile (to prave vylucuje Feldu, nektere Fordy (escort zejmena) a asi i tu Tigru). Radsi nejaky osvedceny benzinovy motor nez naftu (i tam se ale da narazit na poruchove strepy) a radsi od soukrome osoby nez z bazaru (je mensi pravdepodobnost narazit na profesionalniho hajzla). A radsi zadne stare rejze (kia, hyundai...). Japonci (mazda atp.) asi v nekterych pripadech ano, ale nektere modely se nepovedly taky a dily jsou dost drahe a nedostupne (i kdyz vetsinou nejsou tolik potreba ale u starsich aut clovek nevi...)
osobně bych se taky přiklonil ke "stošestuly"-jsou to nenáročná,povětšinou i spolehlivá a i s 1.0motorem vcelku živá autíčka...,nemluvě o XSi(120koníků),jinak 106 se vyráběla od 91 do 03,což o lecčems vypovídá(dobré jméno a spokojenost zákazníků),takže povede-li se narazit na slušný zachovalý kousek,neváhat šup do něj...
souhlasim s felicii na nauceni v provozu to stačí, spotreba neni tak velka, a dily nejsou drahy a vetsinu prace z oprav si udelas doma sam
Já bych se již zmiňovaného escorta nebál, ale vem si mechanika a nech to okoknout. Ne všechny escorty jsou prohnilé a vzal bych ho raději než Felinu.
Ta 106 je dost malá ale zase lehká a vystačil by jsi s menším objemem motoru- menší pojistka a dalo by se i relativně říci menší spotřeba, pokud to nebudeš extrémně honit.
Opel Tygra je sice zajímavé auto, ale ne moc praktické, i když to je ti u prvního auta jedno
cau jestli si student tak bych ti doporucil naky BMW RADY 3
BMW Řada 3 BMW E36 318I |
BMW Řada 3 BMW E36 318I |
Báwo je sice srdcová záležitost, ale měl bych strach z ceny náhradních dílů - momentálně jsem se zakoukal do 330d, ale ceny dílů jsou jinde než u mého citroenu. A to nejsem student!
Na cenu servisu pro studenta je jednoznačně nejlevnější felda. Zároveň to ale je největší šrot, který hnije na počkání. Jezdím v ní sem tam v práci a nevím - použitelné to je, ale nekoupil bych si ji. Kámoš koupil 106 1,4 a je z ní hotovej jak dobře jezdí i sedí (a to je zvyklý na dost silné auta a navíc rekreačně závodí). Osobně bych bral 106. Rozhodně jich po světě lítá víc než Tiger, takže na vrakáči i jinde seženeš snadněji náhradní díly + s těmito vozy má více servisáků zkušenosti, což se leckdy hodí.
Mé první auto byl W353 - ale ten se dnes už hůř shání Ale Feldu jsme měli ještě loni, určitě to není špatná kára - mimochodem absolvovala menší crashtest, když do manželky s dcerou napral zezadu frája v Audině. Paradoxně dopadl podstatně hůř, než Felda, ta měla sice pomuchlaný pátý dveře, ale jinak celkem v poho. Zato Audina šla na odtahovku, koule jí projela až k motoru a asi něco urazila, jelikož z ní vytekla voda i olej - a bylo po boji .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.