Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Horší tlumiče - ničí se víc náprava?

Od: jarin® odpovědí: 7 změna:

Zdarec,

delší dobu pocituji u auta horší tlumiče, auto jde hůř to zatáčky, je uhopsanější. Tlumiče vyteklý nejsou, mám to potvrzený mechanikem. Bohužel jsem je nenechal vyměnit, jsem si říkal, že je vymačkám jak citron,nakonec jsem si to rozmyslel a vyměnit bych je nechal ale muj mechanik nemá čas.

Nejezdím nějak po rozbitých cestách, vlastně teď s tím autem nejezdím moc celkově. Ale předpokládám, že když jsou horší tlumiče, tak to víc odnáší i ramena...je to tak? Přemýšlím, jestli je nechat kvůli tomu nenechat vyměnit jinde, aby netrpěly ostatní díly i když je to starej střep a měním až něco odejde úplně.

Jakou značku můžeme případně doporučit...díval jsem se po polským Hart, případně Sachs?

Díky

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
A kolik let nebude mít čas? Na pomalu zhoršujících se jezdíte roky, tak měsíc dva je celkem jedno, pokud ještě nevytekly. S vyteklým se skoro nedá jezdit.

Předpokládám, že měsíc maximálně dva, má na seznamu asi 30 aut :D

Zhoršení, že to nejde do zatáčky a je to uhopsanější pocituju asi měsíc a půl, příjde mi, že to jde od doby co jsem přezul na letní, předtím se mi to zdálo ok.

Mimochodem, jak prosím poznám vyteklý tlumiče...abych věděl?

Díky

Je dole řádně umaštěnej a na netovnostech v zatáčce auto jede pocitově jinam, než chcete. Jinak po netovnostech jede pravou a jinak levou zatáčku. Vlní se po uhlopříčce na muldách. Dost nepříjemnè.
Ale plynovej nevím.

 


0x
Hlavně máš na hrbech horší styk s vozovkou - kola pak laicky řečeno skáčou, jako když hodíš o zem balónem - mnohem dýl jim trvá, než se opět ustálí na zemi. Při defenzivní jízdě to nějak dojezdíš, ale ideál to není.

 


0x
Pořád se řeší, jestli vytekly nebo nevytekly..Ale můžou být čistě plynové..ty nevytečou a přesto můžou být v háji...Dělají se i plynokapalinové...Na totálně nefunkčních tlumičích nejde auto udržet na silnici a gumy jdou rychle do háje a i zbytek nápravy...Jde o to, co to teda dělá? Když odchází postupně tlumiče vpředu, tak se to nejdřív příjemně houpe a pak po projetí díry jde pružina nadoraz a může prasknout..ničí to celé auto a né jen nápravu ..V extrému to v zatáčce jede rovně...Což je problém! Koupil bych cokoliv od trochu známé značky...Sachs je dost dobrá značka..

Tak na internetu jsem dohledal, že jsou plynové.

Plynové přece nebudou zvenku oblité a tím pádem se jejich horší funkce pozná jen podle jizdních vlastností...Na Scenicu 2002 mně vypekly tlumiče plynové v zimě...Někdy auto poskakovalo jak koza a nebezpečně ustřelovalo a někdy néé..Byly to zadní..hlásila se jejich smrt..Po výměně je několik let klid..Koupil jsem Meyle..na tuto značku leckdo nadává, ale mně slouží..Šel bych do TRW nebo Sachs...Nebo po zkušenosti to Meyle..Jiné "nounejmy" bych nekoupil..Od Meyle jsem měl i další tlumiče na více autech a jiné součástky a vždy v pohodě..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]