Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia MPI - jede na 2 nebo 3 válce

Od: mk98 odpovědí: 6 změna:

Zdravím, mám Fabii 1.4 MPI (44kW) 2002 a zničeho nic se stalo, že auto jede na 2 až 3 válce. Diagnostika při výčtu chyb mi píše chyby: Cylinder 4 misfire detected (vždy), poté občas chyby na ostatních válcích a že MAF senzor je špatný. Ten nevím co je, ale dříve bylo špatné MAP čidlo na parozích sají, vyměnil jsem. Proběhla výměna svíček, nic. Zkusila se nová zapalovací lišta a taky nic, beze změny. Všechny svíčky jsou mokré. Auto jezdí na LPG, Kde hadice od plynu vese zvrchu na klapku, takže vstřikovače to na jízdu na plyn obejde a dělá to stejné projevy. V palivovém systému bych asi chybu neviděl. Výmazy chyb na nic nemají vliv. Sundal jswm ventilové víko a ventily chodí najoru a a dolů jak mají a hydroštely nijak necvakají. Tudíž už nevím, po čem sáhnout. Nemá někdo nějaký tip?

Děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Napadají mě ještě 2 věci:

1. Změřte tlaky ve válcích,

2. Závada uzavíracího ventilu benzínu - propouští.

 


0x
A já, jako elektrikář, bych po kontrole komprese šel prvně po elektrice, zvlášt, když to dělá i na plyn. (možnà by nebylo od věci benzín úplně odpojit) Tedy zkontrolovat, že mokré svíčky pálí, že tam vůbec jde napětí. Pokud je nová zapalovací lišta, tak by to mohla dělat jednotka před ní, nebo vadná kabeláž.

 


0x
Svíčky jsou mokrý i po jízdě na plyn? To by ukazovalo na problém v jednotce lpg, že by se třeba speklo relatko odpojujici vstriky a do jednoho nebo dvou válců šel kromě plynu i benzín? A benzín v nádrži je aktuální nebo archivní?
Ale to by pak zase při provozu jen na benzín běžet mělo.
mk98

Nee, svíčky na LPG jsem nezkoušel, ale když jsem přijel na benzín byly mokrý

Zkusil bych, jestli se na projevu při běhu na plyn něco změní odpojením benzinovyho čerpadla, může i třeba protejkat vstřik. Nejsem si teď jistej- regulátor tlaku benzínu je ve filtru na podvozku (3 hadice), nebo u motoru? Pokud u motoru, mohla v něm rupnout ztvrdlá membrána a pak propouští benzín do sání tou podtlakovou hadickou (stalo se mi u 1,6 feldy na lpg). Nebo naopak problém v lpg reduktoru, ten taky dokáže foukat plyn do sání tou hadičkou, kudy bere podtlak. Lpg systém asi není "vstřikovací", ale, podle vedení ke klapce, postaru nějak rizenej podtlak jako třeba u feldy?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]