Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Těleso váhy vzduchu Pierburg

Od: tomkk® odpovědí: 5 změna:

Zdravím, na O1 TDI AGR/ASV se doporučuje váha vzduchu Pierburg (038 906 461 C). Dnes se ale často prodávají jen samotná čidla (Kdo ví, jestli Pierburg). Prý ale může nastat problém, pokud se toto čidlo zasune do nevhodného tělesa (tvrdili mi kdysi v servisu a mám taky nějaké indicie). Jde o to, že jsou minimálně dva druhy těles váhy, jedno plnoprůtočné a druhé se samostatným vedením vzduchu pro snímač. Myslel jsem, že bude maličkost zjistit, jaké pouzdro má mít Pierburg, ale na netu je taková směska neodpovídajících fotek a fake produktů (vylučovací metodou se nezadařilo, Bosch jsem našel obě verze), že se raději zkusím zeptat zde, jestli tam někdo máte Pierburg, jaké k tomu patří těleso.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Uveďte presnú motorizáciu a rok výroby.


doplněno 26.04.24 10:24:

Pokiaľ demontujete snímač,tak na ňom je číslo,objednáte podľa neho. Aj na obale je číslo do ktorého sa montuje snímač.


doplněno 26.04.24 22:05:

Podľa katalógu sa tam do týchto motorov montovali dva typy. Tú sú odkazy na originály a ich čísla.

oeparts24.com/...

oeparts24.com/...

25.04.24 23:02

asv 2003

Na 20 let starém autě už je několikátá váha vzduchu (U O1 je to prakticky spotřebák). V servisu se obvykle i ptají, od jakého výrobce chcete. Asi jako jestli chcete vanilkovou. nebo citrónovou, ale doporučujeme citrónovou. Takže origo už tam určitě není a možná ani správný typ.
Jde o to, že na O1 se Pirburg považuje za nejlepši, jenže se běžně prodávají jen čidla.

 


0x
Přidám se s dotazem, o diesly se moc nezajímám, známý má oktávku už jen na dojetí rok do konce technický a v zátěži mu padá do nouzaku, takže možná váha vzduchu ( ještě jsem to nezkoumal). Kdysi jsem někde četl o jejím obejití obyčejnou diodou , asi se snad jednotka spokojí i s fiktivní podvrženou informací o konstantním průtoku vzduchu, ale prý to nefunguje s některýma vahama (možná se lišily počtem pinů, nevím) nebo snad konkretnima typama motorů - nemá tady někdo zkušenost nebo informaci? Díky

Vadná váha způsobuje postupné lenivění auta a když je úplně mrtvá, tak auto jede strašně zvadle, ale do nouze nepadá.

Do nouzáku to kolem 3000 otáček nejšastěji padá kvůli vysokému tlaku turba. Zpravidla zeseklé lopatky, pokud má natáčecí. Nebo uhnilé hadičky. Ale to chce vyčíst chyby. na to stačí starej notas a kabel za 200 Kč.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]