Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkoušel někdo zvednout podvozek Fábie 1?

Od: stk odpovědí: 9 změna:

Potřebuji co nejvyšší průjezdnost.

původní péra už jsou asi v háji, tak to moc sedí, ale když už je budu měnit, tak to chci rovnou zvýšit na maximum.

když dám současně podložky pod kola, řekněme 10 mm, tak by se mohla tuhost kompenzovat?

Vím, že na Octavii1 se prodávali originální podložky, Ale nevím jak na Fabii, nakolik to rozhodí jízdní vlastnosti - proto mě zajímá nějaký prakticky názor.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Tak když už jsou péra na výměnu, nahradil bych je nějakýma delšíma, případně silnějšíma, místo přidávání podložek, co tam nepatří a byly by zbytečně viditelný třeba na stk. Jiných oer si nevšimnou. Jestli je to krátká fabka 1,4 /1,2 benzín, tak předek asi zvednou obyčejný pružiny pro diesel/2litr benzin, zadek kombikovy. Nebo rovnou z oktávky, ale to už by asi bylo dost tvrdý. Bezhlavě zvedat na maximum jentak nejde, tlumiče nejsou nekonečný.
stk

Problem je ze v originalu uz jsou ty nejtvrdsi: 6Q0411105BF (pero pro nejtezsi motor) a 6Q0413031BL (sportovni tlumic)

to je ta otazka co tam dat jineho? Z octavie? To se spatne vybira kdyz to nemas v ruce a nemuzes mechanicky porovnat

asd1
Fobii prodej a porid pandu 4×4
Nedělal se paket pro polnacky s vyšším podvozkem?
Když jsem hledal silnější zadní péra do O1 combi a O2 combi (obě dodělana LPG nádrž a tažný), při hledání podle parametrů mi přišlo, že snad všechny koncernový péra se liší jenom sílou drátu a montážne i délkou je to všechno+- totéž. V obou případech jsem po pokusech skončil u pružin pro nejtěžší verzi 4x4 tdi combi superbu 2 / tourana v 7mistny verzi. Vypadá to tak nějak svěže a neutahane, lehce přizvedle, ale hlavně třeba 2 metraky v kufru nebo na předek nalozenej vlek s tím skoro nehne,jak po stránce vzhledu, tak jízdních vlastností. Prostě si to musím i po letech pořád chválit
stk

@asd

1. Neeee, fiata nechci, jedině německý schade

2. Pokud vim jen pro oktavku, a tam jsou ty orig. podlozky (a nejaky plechy pod napravy a haldex).

1J0 412 311 A - podložka 5 nebo 10 mm - pro špatné cesty

1J0 412 311 - vyšší podložka 21 mm - paket pro špatné cesty a 4x4

- Ale přijde mi to jen 21 mm jako skoro nic (ku stávající pružině, samozřejmě novou origo neutahanou pružinu, která není kleslá o 2 cm únavou, to zvedne o 4).

asd1
21 mm vůbec není malo.
Neva, díky takovým tu jsou fiat levný . Ta pindice je plnohodnotnej terenak, na couracky kolem komína ideál, není to na dalnice. 4kolka je tam od Puchu a funguje vyborne, malý lehký = hodně dobrý najezdovy uhly, proleze to všude. Pod motorem pancir z 3mm plechu. Zajed do Itálie někam k vinici v horách kde to jezdí jako pracovní kára. Nebo koukni na videa kde zkousej limity. Má to i vysoký posez a výborný výhled. Nejlíp se v tom svézt a mit vlastní zkušenost.
vernon
Přestaň otravovat s Pandou. Vždyt je to oproti bytelně udělané Fábii šrot...
asd1
Zajed si někdy do ty Itálie at vidíš co ten šrot vydrží. V terénu fabka není soupeř, ten šrot projede to co čistokrevný terenaky. A nemusíš vymejslet jak to zvednout abys neprorazil vanu o první sutrak.
Cokoliv jinyho prujezdnosti srovnatelný stojí radove víc než ten šrot.

 

stk

Našel jsem jak to dělá na O1


Také jsem našel Lift kit na fabii 1 https://tatechnix.cz/90426-lift-kit-p-napravy-skoda-fabia-1-6y-pro-podvozek-x-gwvw11-1-4251016712715.html a mi není jasný, zda se to pumpuje hustilkou nebo jak? A jestli musí být spešl podvozek?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]