Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Řídící jednotka VAG vw - pájení programování

Od: pou odpovědí: 6 změna:

Zdravím, případně vám normální, když vám opravář tvrdí následující, že musel opravit vw TDI 20 let, v jednotce ABS :

"Vyměnil jsem procesor naprogramoval jsem ho znova, odchází tam FET, vyměnil jsem SMD díl"

Následně už v písemné komunikaci uvádí něco jiného : oprava pinů, proletování se základní deskou, výměna rezistoru

Pak byla ještě jedna verze, video teď nemám u sebe.

Jde o to, že se tento elektro-auto-opravář, který podle mě jenom napružil kontakty na štekru svorkovnice, Snažil fakturovat mnoho tisícovek, snad okolo 8000 bez DPH...

tvrdil že má vše nafocené, 20 fotek, ale fotografie slíbil, ale následně odmítl zaslat, Jak jinak si to vyložit, že nechtěl, aby se v tom někdo štoural a byly důkazy o tom, že vůbec jednotku otevřenou neměl...

Takže, zjednoduším to, nakolik je běžné, že se dělá takováhle "oprava" aBS jednotky? Programování procesoru mi přijde jako úplný nesmysl, ale nevím...

Co myslíš gumídku?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

trtr

0x
Zdravím, tak prvně se něco diagnostikuje a provede se odhad ceny. Do EŘJ řadový opravář nemá co štourat a když, tak po poradě se zákazníkem. Takto nejste vůbec povinen toto hradit. Na EŘJ je plomba.
pou

Když byl vadný štekr logicky jednotka nekomunikovala (tvrdí), s pájkou umí, jde o to, nakolik je tahle oprava pravděpodobná, zda si nechce hlavně natáhnout cenu, když stačilo napružit kontakty - dutinky v konektoru třeba.

Tvrdil, že je to běžná závada.

Bohužel to, že pokaždé řekl jinou opravu, a pak odmítl zaslat foto, tak působilo ztrátu důvěry, navíc dělal tu stejnou opravu na podobném našem autě, no ale teď zpětně už může tvrdit cokoliv.

 


0x

Nech vám doloží programovanie jednotky od výrobcu,predsa za to platil. Inak sa to legálne nedá spravit.

 


0x

Tak nech povie, odkial ma binarny subor, ktory "naprogramoval do procesora" a moze aj ukazat programovaci pripravok.

 

asd1

0x
Pokud tvrdí pokaždé něco jiného tak kecá. Mohl opravdu jen vyčistit konektor ale i prepajet desku, dát jinou jednotku z vrakace. Co tam dělal jde zjistit , plomby, pájení jde vidět atd. Ale musí to dostat do ruky někdo kdo se vyzná..
Vyčistit konektor a vyuctovat 10k je dobrá finta na hejly jak si nahrabat bez práce, ale máme presumpci neviny, tak nejde bez důkazů tvrdit že to tak bylo...

 


0x
Tady vi co dělaj a cena se odvijí dle typu jednotky
hifiland.net/...
Ty jednotky občas odejdou ale u těch starších aut to tak časty neni spíš ti vyrezne snímací kroužek poškodí se čidlo nebo kabeláž nebo je velká vzdálenost mezi snímacím kroužkem a čidlem taky múže bejt vadná pojistka pro abs
Jinak na tydle opravy to chce fakt už něco umět a mít pořádnou pájku vrtat se v tom třeba starou pistolovou pájkou je cesta do pekel
Jinak ber že abs musel demontovat pak to tam vratit a odvzdušnit brzdy a to zrovna u koncernu neni až taková legrace

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]