Nejste přihlášen/a.
A ty jedeš do servisu se zadáním, aby ti vyměnili čidlo teploty?
Po tom co proběhla první výměna čidla bych asi začal hledat závadu jinde.
Například bych zkontroloval kabeláž od čidla teploty až do řídící jednotky. Možná je někde kabel prodřený a dostává se na něj cizí napětí a řídící jednotka to vyhodnotí jako vysokou teplotu.
Chce to znát hodnoty signálu, které mají vycházet z čidla teploty a ty zkontrolovat se skutečnými hodnotami při nízkých teplotách. Pak zkontrolovat jestli ty hodnoty vycházejí z čidla nebo jestli se dostávají do řídící jednotky "od jinud".
Prostě postupnými kroky najít závadu a tu potom odstranit.
V tom servisu netuší která bije a zkouší metodu pokus - omyl. = vyměň servis.
Pokud je čidlo v pořádku tak kabeláž včetně konektorů a řídicí jednotky (např. studený spoj a tepelnou roztažností se mění přechodový odpor). Samotné čidlo jde proměřit, stejně tak kabeláž a ne to měnit naslepo a 3x po sobě je už úplná zoufalost. Vemu čidlo změřim odpor a vim. Takovým lemplům bych auto do ruky už nedal.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.