Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nízký tlak paliva

Od: jarek82 odpovědí: 11 změna:
Zdravím
Setkal se někdo, ze na diagnostcea vozu ukazuje chybu Nízký tlak paliva rail liště?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Jo včera sem řešil ML mercedes se stejnou diagnozou
Na liště co z ní vedou trubky ke vstřikúm je tlakové čidlo a to bude v háji
Múžeš ho zkusit vytočit a juknout jestli neni přicpaný nebo nemá zoxidovanej konektor
U mě problém vyřešilo nový čidlo
No a pokud to nebude čidlem je tu i možnost vady vysokotlakýho čerpadla
jarek82

Tak jsem byl zjištovat závadu nízké tlaku přes osciloskop. A z měření vyplívá že to vysokotlaké čerpadlo nefunguje jak má. Serviska ještě i profoukl nějaký ventil čističem brzd pak fouknul vzduch do něj a na papíře se objevila taková malinkate smetí černé Barny. Nevíte na kolik vyjde demontáž vstřikovačů a čerpadla se zkouzkou zda fungují.

 

jarek82

Ono asi před 9mesici mi to hlásilo vysoký tlak. Vyměnilo se nějaké čidlo na liště a regulátor tlaku. A teď to zas hlásí nízký tlak. Zrovna ten den kdy se mi tozblikala kontrolka žhavení jsem jsem do výmolů je možné že se mohlo něco uvolnit to je ale asi blbost
Záleží na značce čidla skušenosti sou takové že levná druhovýroba stoji za prd a někdy ani renomovaný výrobce dlouho nevydrží
Leč pokud to někdo nedávno dělal tak reklamace a mít na paměti že nové ještě neznamená dobré
Pokud jsi měl vysoký tlak,tak to bylo nejspíš tím regulačním ventilem, nestačil upouštět tlak. Čidlem určitě ne, nebot jednotka nepozná, že je uchýlené a regulovala by na jeho hodnotu, tedy skutená hodnota by byla jiná, ale seděla by se zadanou hodnotou, pouze by to třeba blbě jelo, vadí nízký, ale i vysoký tlak.. Obecně, regulační ventil je součástí čerpadla a není to tak dávno, že se nedal koupit samostatně. Pokud uděláš baňkový test z přepadů, a objem bude vyrovnaný, tak je pravděpodobnost, že se tlak přes vstřiky neztrácí... Jinak pokud máš možnost diagnostiky online, tak si zadej tlak v hodnotách skutečná a žádaná a uvidíš jak dlouho budou hodnoty spolu v souladu.Pak při větší zátěži je zpravidla žádaná vyšší a to vypovídá, že nestíhá čerpadlo.

 


0x

To je velmi rozšířená hláška.. Tedy závada: čerpadlo, regulační ventil na čerpadle, nebo původně ze začátku býval i na liště a nebo protékající vstřiky a čerpadlo nedosáhne při velkém odtékání vypočteného tlaku. Již jsem viděl tyto závady na všech těchto komponentech...Párkrát vadné čidlo. Vypadával signál a motor vypínal.

asd1

Nejdřív vysoký tlak, po výměně čidla nízký... Vadný nový/ i starý čidlo, nebo třeba nečistoty napadaný do systému při výměně čidla a zničený čerpadlo/ regulační ventil?

jarek82

Takže závada se hledá pokus omyl?
Že se to vyměňuje od nejlevnějšího dílů po nejdražší
asd1

Pokus omyl jen když nevíš jak nebo nemáš čim ověřit stav...

jarek82

No průšvih je že jsem byl ve škodovce a tam by mi nejraději vyměnili všechny čidla i s regulátorem čerpadlem a vstrikama. Nemůžu najít servis který by dokázal určit zavadu

 

jarek82

To jde nějak ověřit čidlo regulátor.
Čerpadlo i vstriky se dají ověřit když se pošlou na testy

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]