Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém při studených startech

Od: zebra odpovědí: 5 změna:
Mám Toyotu MK2, 1.3 vvti a rano po prvním startu za studena jakoby jakstaks dobrý, motor jak se trochu zahřeje po ujetí pár set metrů nebo na volnoběh (asi jak se vypne automaticky sytič) pozoruji záškuby motoru lehce jak kdyby vynechává třepe se po delší jízdě, asi po pěti km už to nejde poznat, při mirné akceleraci vše v pořádku i za studena.
Svíčky iridiové Bosch měněny cca 8ooo km zpět
Auto jezdí na LPG, montáž lpg duben od té doby nájezd cca 60tkm.
Nedávno se řešil problém s ABS, problém odstraněn, vadný snímač a VAG jinak žádný problem nezaznamenal.
Možné příčiny co mě napadlo,
Hydrostely, Vacka, cívka, silenbloky
Jiný po mém popisu:
Škrtící klapka
Co vy nato

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

2x

To může být spousta drobností i v kombinaci kdy jedna samostatně by nevadila.. Potřebuješ zkušenýho autotronika který má diagnostiku která umí tvoje auto a umí s ní pracovat, pá přístup ke správným hodnotám a umí i plyn co tam je namontovaný. Je třeba nalogovat hodnoty z čidel, adaptace směsi atd., pak se dá víc než jen věštit a dělat pokusy.. Napoví i vzhled svící, tlaky paliva/ válců, zkontrolovat lambdy ideálně na osciloskopu atd.

Takovýho mechanika ale vůbec neni lehký najít, drtivá většina v tomhle případě pojede metodou pokus - omyl a to to budeš platit... Klidně desítky tisíc a furt to tam bude...

 


0x

Ja si myslím,že VAG toho veľa nenačíta u Toyoty. Len základne veci ohľadom emisii a riadenie motora.

 


0x
A nesouvisí to právě s přepnutím na to LPG? Projevuje se to i při ručním přepnutí zpět na benzín?

 


0x

Špatné nastavení LPG. Vzhledem k tomu, že LPG jednotka je řízena benzínovou jednotkou a je tam zpětná vazba, nejspíš je rohozená benzínová mapa. Takže vypnout plyn a nechat seřídit přes diagnostiku benzín nebo jezdit nějaký čas na benzín, mapy by si měly znova sednout. Až to půjde na benzín normálně, znovu zapnout plyn a u ŠIKOVNÉHO PLYNAŘE/FIRMY nechat seřídit pořádně plyn.

Svíčka doporučuji originál, u přestaveb LPG mám dlouhodobě špatné zkušenosti s "plynovkamiů, což jsou mj. i ty iridiové BOSCH. Pokud vám začaly problémy nějaký čas po výměně svíček, začal bych s nimi.

 

zebra

0x
Tak škubání a cukání auta na volnoběh stále pokračuje, najeto zatím okolo 8tis.km od vypozorováni závady.Jo a docela dost to střílí do výfuku.
Jel jsem na diagnostiku a ukázala viz obr.
Vyměnil jsem origo NGk svíčky za dříve preventivně měněne iridiové Bosch.A cívku 1.valce.
Problém ale přetrvává, nějak se měřili cívky nějakým měřičem ale pry jsou cívky ok, po odmazání závad s diagnostiky ale přesto dále problém přetrváva.
Zítra vezu auto na LPG servis,tam oba dva filtry vyměnit a zjistit závadu..
Čím by to mohlo ještě být?
Mechanická závada typu podpálený ventil?
Zanesená škrtící klapka?mimochodem je zanesená viz.obr
Rozhozená benzínová mapa co dává špatně povely do lambda sondy?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]