Nejste přihlášen/a.
Zmrzlá nafta a stará chladící kapalina ve špinavé expanzní nádobce. V expanzce jsou čidla vody jako by měřící dráty v kapalině a jak se zašpiní, tak hlásá chybu nízké kapaliny i když kapaliny je tam dost.
Vypláchnout nádobku benzínem mimo auto a vyměnit chladící kapalinu.
Do nádrže pak nalejt celou plechovku 350ml VIF Diesel aditivum zimní
klíčkem ve spínačce se nevergluje jak klikou od haj*lu. Stačí otočit do nuly a né ho vytahovat apak zas dávat a mordovat baterku...
Nemáte vůbec cit pro stroje!
kare... díky. Fakt. Máš pravdu. Koukal jsme na mobilu.
Tak bych začal měřením tlaku oleje a pokud není vybavení, tak preventivně vyměnit čidlo a po těch km určitě bych ho měnil. Je totiž jedinný indikátor o stavu mazání motoru. Dost klíčový. A čidlo je za pár desetikorun.
Potom by se vidělo dál.
Taky pokud motor nenaskočí hned, tak je zcela běžné, že to rozsvítí čidlo tlaku mazání. Startér nedokáže zvláště v zimně, aby motor olej natlakoval jen točením startérem.
...
Na tazatele:
Kdy se měnil olej a jaký se použil s jakou vizkozitou nejlépe přesně uvést typ?
Jaký je motor v autě? Nejlépe kW nebo lépe kód motoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.