Nejste přihlášen/a.
Nemůžu nikde najít spolehlivý údaj jaký je tlak čerpadla u felicie 1.3 bmm z let 1994-1995?
Nejde mi o tlak čerpadla v nádrži, ale o tlak v hadici před vstupem do vstřikovací jednotky.
Je to těch 1.1 bar nebo je to méně?
Pro mne je to důležité vědět, abych mohl koupit správný budík na měření tlaku paliva.
A pak ještě na tomto odkazu:
je čerpadlo pouze bez horního krytu a hadiček? Jinak je to kompletní čerpadlo?
Na čerpadle chybí ještě reostat na měření paliva s plováčkem. Vše přemontuješ ze starého. Jinak je čerpadlo komplet.
Pokud palivo necháš z čerpadla volně vytékat do nádoby, tak je v jeho hadici tlak téměř žádný. Jak by jsi hadici začal přicpávat, tak začne tlak růst a pokud by jsi ji ucpal, tak máš maximální tlak čerpadla.
Maximální tlak VDO čerpadlo v originále dávalo tuším 3 bary.
Vstřikovací jednotka to škrtí na 1,1bar.
Pokud nebudeš škrtit vratku (zpětnou hadici do nádrže) ze vstřikovací jednotky, tak tam na vstupu víc jak 1,1 nenaměříš.
Koupil bych budíka na 3 bary.
...
Možná někde najdu video z mojí přestavby Fáčka karburátoru na BMM. Mám tam i měření paliva.
Tady jsem našel svůj pravěk .
Škrtím vratku ohybem hadice na cvaknutí rukou v prstech.
Tlak na volnoběh a při uškrcení vratky.
Nevíš kolik má ta přívodní hadice paliva do vstřikovací jednotky vnitřní průměr? Musím také koupit hadičku. Mám dojem, že palivová trubka má vnější průměr 8mm, takže bych odhadoval vnitřní průměr hadice na takových 6mm.
8mm
6ka je jen tuším odvětrání na aktivní uhlí.
A 6ky měl karburátorovej motor Favorit.
Hadičky jsou dvoupláštové a nasadit 6ku na 8mičku trubku by byl horror.
I v originále je 8 trubka a 8 vnitřek hadice. Těsní to stažení sponou.
fakt je to vnitřní průměr? Kolik má potom palivová trubka vnější průměr? Ta hadice je na ní přece nasazená.
Přesně jako na těch fotkách to mám v úmyslu i já. Jenom ta vratná původní hadice se mi zdá dost tuhá na zaškrcení. Na fotkách je vidět nějaká lesklá hadice nejspíše je to jiná a měkká hadice.
Tak jo, beru to, že má stejný vnitřní průměr jako je vnější průměr trubky, protože hadice je tuhá. Jenom já budu kupovat hadici na připojení manometru a mám ten pocit, že tyto hadice jsou o dost pružnější, proto jsem zamýšlel vnitřní průměr 6 nebo 7 mm.
Původně jsme tam měl karburátor a předělával jsem to na vstřikování. Takže hadice i trubky nové. Kupoval jsem tehdy 8mm vnitřní průměr jako byly origo na vraku. Akorát origo za ty roky ztvrdnou, jak se z hadic vypláchne palivem změčkovadlo a další věci.
Dneska bych kupoval něco takového.
Tady v tomto videu používá dokonce zahradní hadici. Podle mne při zjištování stavu čerpadla je nejdůležitější zjistit jaký maximální tlak je čerpadlo schopné dát, takže stačí KRÁTCE zaškrtit hadičku za manometrem a odvodní hadici ignorovat když je tuhá.
Je dobré si k tomu udělat dálkové spínání čerpadla z pojistkové skříňky a motor není třeba vůbec startovat.
MPi mírně reguluje výsledný tlak do vstřiků pomocí podtlaku ze sání. Tohle monotronic neumí. Proto se ta ručka hejbne při prudké akceleraci.
Relé čerpadla lze aktivovat i diagnostikou VAG-VCDS s KKL nebo HEX kabelem.
Hlavní je znát maximální tlak, zda má dostatečnou rezervu před pracovním tlakem.
Už se mi stalo, že jsem na jednom autě měřil 3 bary a maximálka byla taky 3 bary (měla bejt 5-6). Jak se jelo v jedné osobě, tak se to chovalo relativně normálně. Sice do kopců takové slabší, ale předjíždět a tak normál pocitově. Stačilo zapřáhnout naloženej přívěs a začala zábava. Přijít na to bylo obtížné bez měřáku tlaku.
...
Budík s tak velkým rozsahem je dost nepřesný.
Ideál je na auta tak jak mám já.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.