Nejste přihlášen/a.
Na tomto videu je vidět jak brousí jak ventily samotné (obrušují jejich okraje), tak obrušují obvod kulatého otvoru pro ventil v hlavě motoru. Proč to dělají? Co se tím získá?
Podle mne čím víc to obrousí, tím víc ztratí válec kompresní tlak. Původní geometrii tímto přeci nemůžou zachovat.
Ve ventilovém otvoru je nalisované sedlo z ocele.
Sedlo s příslušným ventilem se zabrušuje k vůli těsnosti. Spalovací prostor musí být vzduchotěsný, jinak by šla komprese do háje.
Pokud někdo kašle na seřizovaní ventilů, tak u OHV dochází k rozklepání dříků nebo podpálení sedel ventilů, protože dovřením a dosednutím ventilu na sedlo se talířek ventilu ochladí. Horké plyny ho jinak spálí a přestane těsnit. Navíc se i deformuje.
Broušení ventilů je u dokončovacích prací myšleno spíše jako doleštění.
Ventil dosedá na ventilové "lůžku", přesněji kov na kov. Aby to přesně sedělo, hlavně těsnilo, zabrušují se ventily a sedla. Staré ventily nejdříve na soustruhu, pak již v hlavě pastou, s různou hrubostí.
tím víc ztratí válec kompresní tlak****naopak, tlak bude větší, páč ten tlak neuteče netěsným sedlem.
Stačí takto?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.