Nejste přihlášen/a.
mám ten dojem, že jsem někde zaslechl, že v Německu za to dostal řidič pokutu. Je otázka jek rozlišit stav kdy jedno kolo má menší tlak a "rozsvítí" kontrolku a nebo prostě není signál od kol. Ale to by mělo být viditelné buď na ventilku nebo že je hlášen únik určitého kola.
@007CZ - děkuji - to jsem si neuvědomil. Zatím se mi TPMS aktivoval / už nevím zdali blikal či svítil/ dvakrát - jednou netěsný ventilek a podruhé myčka ochladila kola a jedno se dostalo pod limitní tlak.
pokud byste s takovým autem jeli na STK, tak je to závada typu C a v případě nehody, ve které by hráli roli kola nebo pneumatiky, defekt nebo průraz by k tomu samozřejmě přihlédla i pojištovna a krátila plnění.
Stk to neprojde, což je vpořádku,ale když to začne svítit během jízdy tak snad se může opatrně dojet k benzině nebo někam.Samozřejmě se nesmí jednat o defekt a jet na ráfku.
Pokud je to skutečně C závada tak nesmíš ani Odojet ***** ze stanice technické kontroly, nikoliv po rozsvícení kontrolky dojet do servisu na opravu.
Je to opravdu závada typu "C", ví to běžný řidič?
Jak již někdo napsal,
Aby pojištovna mohla krátit,tak musí být příčina souvislost.
tak je to pravda. Sice si nedovedu představit, že zaviníte nehodu a policie bude kontrolovat kontrolky palubky, či ventilky. Nebo snad má někdo zápis z dopravní nehody, kde bylo uvedeno něco o ventilkách?
info: až na konci článku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.