Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
prosím o radu, čím by mohly být způsobené vyšší otáčky motoru na volnoběh. Benzínová Fiesta 1.4 16V (ročník 2006) má i po zahřátí otáčky na úrovni 1100/ min, což se mi zdá moc. Na co se mám zaměřit? Vyčistit klapku? Díky
Děkuji, podívám se na to. Reset ŘJ - stačí odpojit baterii třeba na hodinu?
A jaký vliv by měl spínač na spojkovém pedálu? Co ovlivňuje?
Reset - stačí odpojit na chvilku, zbytkový napětí zmizne když šlápneš na brzdu. Znova naučit = studený motor nastartovat bez šlápnutí na plyn, nechat na volnoběh do ohřátí na provozní teplotu, pak projet ca 5 km ve všech režimech otáček, včetně vytočení k omezovači (to až je komplet prohřátý blok).
Pozor po odpojení baterky chce rádio PIN
Snímač spojky - ŘJ si myslí že je vyšláplá spojka, bude následovat zařazení kvaltu a přidání plynu, proto nechává vysoký volnoběh. Další věc, s vyšláplou spojkou při brzdění motorem z kopce nezavírá vstřiky protože si myslí že by motor chcípl.
Super asd, díky za přínosné info! Dá se nějak během jízdy zjistit, zdali ŘJ zavírá vstřiky během brždění motorem? Mám doma ELM327. Jaký program na čtení těchto dat bys mi, prosím Tě, doporučil?
Pokud máš palubák tak zavřený vstřiky = okamžitá spotřeba nula. Bez palubáku leda diagnostikou.. Co máš tak zkus co všechno zobrazí, ne všechny ELM se kamarádí s Fordem a ještě neni jedno jaký konkrétně.. Základní věci by ale zobrazit měla..
Okamžitou spotřebu to bohužel neukazuje, jenom dojezd. A nemám páčku menu u volantu... Ale to nevadí, včera jsem shlédl pár videí na YT s tímto problémem a bude to pravděpodobně ten volnoběžný ventil. Pěkně je to vidět na videu mechanika Chrisfix - How to Fix a Car that Idles Poorly (Rough Idle) u Fordu Mustang.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.