Nejste přihlášen/a.
Toto jsem si také říkal když jsem v minulosti pořizoval prvního "dýzla" seat ibizu 1.generace- bez fiatu ale ještě tyké bez VW-nakonec jsem mezi výměnami doléval až 5l oleje!)Jen tak to není ani u dieselových aut! Vždy je něco špatně-od vadných simerinků na klice, přes těsnění olejové vany, pod vypouštěcím šroubem, pod hlavou...těsnění pod filtrem ... Dle posouzení technikem na TK či při kontrole PČR na cestě auto s touto závadou nezpůsobilé provozu...V prvním TK na 30 dnů v druhém případu ...
Doporučuji vyměnit servis, pak umýt auto -motor- pak sledovat kudy olej teče ven a toto pak opravit.
Není to normální. Jen servis neche řešit půl dne starou plečku na které nevidělá a bude blokovat zvedák. Pokud jsou zničené dosedací plochy vany nebo bloku či jiných vík, tak ani nové těsnění moc nepomůže.
Místo toho, aby ti řekli hoď to do šrotu, tak ti řeknou něco, aby se tím už nikdy nemuseli zabývat. Běžná praxe.
Normální úniky oleje nejsou na žádném motoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.