Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klíč na olejové filtry

Od: diesel® odpovědí: 17 změna:

Kolegové rýdci-spíše ale mechanici máte někdo či používáte klíč na olejové filtry idenmtický čí úpodobný co jsem dal do odkazu? Ten je jen pro ilustraci. aukro.cz/...

Ps na svém používám takový jež je dalším odkazu ,ale na jiném než své, jsem se s ním docela vyvztekal, fitr zespodu kolmo k vozovce a jedenkrát ,mi upadl a rozsekl obočí , tak uvažuji o jiném.( aukro.cz/...

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Jo, mám ho. Tak jako nějak to funguje, ale moc komfortní to není, dá dost práci to před každým pootočením správně sevřít.
Já ho koupil snad za kilo někde na tržnici, takže až tak moc nelituji. Asi jedinou výhodou je, že stačí přístup shora. Z boku často bývá problém s místem. Nejlepší by bylo mít ořech na každý filtr.

 


2x
Ja ho taky mam ale delá se stim na prd
A měl sem i ten řetězovej a taky naprd
Pořídil sem neco takovyho a supr
boukal.cz/...

Viz odpo p.Bobanovi.

Ten ve tvém odkazu může být dobrý když je místo.

 

krtek6

1x

já jsem jich taky pár vyzkoušel, ale nejvíc se mi osvědčil tento typ. Mám ho od YATO. Měním olej na fabce s 16v a dostat se tam s něčím, tak aby to šlo potom povolit a zároveň sám sebe nepoškodil...je opich...

16V má u BBZ,BKY ty šestihrany na 36ku ořechy nebo 24 či 27?

Prostě tady je lepší gola dle mě.

 


1x

Používám tento už několik let. Na jiných autech se setkávám s plastovým obalem filtru na matici pro 36 ořech a přípravky nepotřebuji.

aretacni-pripravky.cz/...

Ahoj pane gumajs. Asi mas smul i s tim tvym klicem. Pan Dízl se chova jak šlechtic a bude mu snad dobrej jen pozlacenej vykladanej drahejma kamenama.

Proč? Každýmu sedne nějakej. Já se živit výměnama olejů, tak ten páskovej taky nechci. Ale jako elektrikáři mi stačí. Řetězové mě kloužou, Tímhle krásně obepnu za dno, jak je ten mnohohran kokem dokola a povolím bezproblému.

Ten trojzubovej se mi líbí, ale musíš mít přístup zezadu i an ráčnu a to třeba u BKY není ani omylem. Hned před dnem filtru je kompresor klimy a chladič. Takže páskovej je přístupnější a nebo na šestihranej ořech, což na BKY je vždy na filtru pro ten 36 z goly.

Na TSi 66kW zas ten trojzub bude dobrej, ale tam je pohoda i s páskovým, když je filtr na vaně úplně dole a na vodorovno.

Mechanici, co se tím živý stejně mají několik druhů.

Ten červenej bych taky nekoupil. Musíš udělat nejprve pár cm pohyb na zákus a pak další cm na otoč.

Tím páskovým jen otočíš klidně po 1cm. Zakousnutej je už při dotažení té šroubovice.

Ale zase kde je místo, tak se tím tvým červeným dělá rychle. Tím páskovým se dělá pomaleji a ještě se můžeš říznout o ten pásek.

Ten červenej bych taky nekoupil. Musíš udělat nejprve pár cm pohyb na zákus a pak další cm na otoč.
Zdroj: poradte.cz/...
Ja ale uadny pohyb na zakus nedelam, prostr nasadim cerveny typ a jedu fofrem,bez nutnosti stelovat,nebo brat jiny werkcajk

OK, no každýmu sedí něco jiného .

To je přeci normální. Klidně se pletu, ale nebudí to na mě dojem, že bych si ho mezi 4 typama vybral právě ten. Ale asi dělám chybu

 


0x
Mám tyhle dva a pohoda
aretacni-pripravky.cz/...
Ale tenhle v DRUHÝM ODKAZU je Mega jednoduchej, žádný stelovani, žádný jiný nářadí netřeba, samozřejmě je jen na demontáž, protože ho vždy trochu promackne, ale stejně dotahuju nový filtry rukou
oil-shop.cz/...
doplněno 20.11.23 16:08: Můj nejoblíbenější na obrazku:

Ten červený jsem měl,ale v zelené barvě a vyhodil jsem ho s prominutím stál za en-óňo (hnědé voňavé). Ten páskový je možná dobrá ale zrovna na tom medelu Kii co jsem dělal bych to s ním nedokázalů povolit -na takkové tam není místo. Na tom řetězovém jsem navíc musel prodlužovacím nástavce goly. Ideál by byly profi miskové ale nehodlám kupovat celou sadu když by stačil jeden štelovací.

@diesel
S cim jsi mel problem s tim cervenym povolovakem na filtry? Ja tim povolil vsecko i hur pristupny. Extremne rychla prace s tim.
Davam ti cernej puntik

 


Nevím akle takový byl jako z másla při prvním pokusu se zkruotil jako žížala na háčku! Naštěstí jsem jej nekooupl ale zůstal v jedno autě po předchozím majiteli a dle vzhledu asi nepoužitý jaiak i kydby byl Vašimi slovy ze zlata, tak žádným takovám ani páskovým jak jde ukázali další , to nepovolím protože se na ftr. nedostanu! Na daném autě (kia ceed 1,416V -80kW je tam z ccca 70% obvodu místi jen na ten řetízek a zbytek od chladiče je místa sni ne deset cm takže by se to nepovolilo snad ani proražením šroubovákem. Stačí?

Protojsem se ptal na zkušenosti s tím v odkazu- trozubcem jak nazval kolega rádce Gumidek!

Puntík si klidně dej jakej chceš a pokud chceš-přijeď ukázat jak bys to tím červeným dokázal!

 


0x

Když je rozum toho kdo montoval naposled tak stačí jen ruka.. Na starém mondeu 2006 jsem to měl na ořech.. Myslím že 36 tam byl přístup krásnej. Teď mám hondu civic 2007 a přístup stojí za prd a tím řetězovým ani páskovým se tam nevymotám. Takže jedině ty velké gola ořechy přímo na filtry a nebo tím co je v prvním odkazu. Ale mě to naštěstí šlo rukou


VŽDY máznu těsnění novým olejem, pak šroubím rukou. NIKDY se mi ještě nepovedlo zašroubovaný mojí rukou povolit opět jen rukou, bez použití nějakého nástroje. Ale jinak přesně -je do o umístění např na motoru -ležák tzv monoblok (typ to 150J) byla paráda-z jedné části vadilo jen palivové čerpadlo ale i přesto - přístup LUXUS. na motoru 9HX je sice utopen pod hadicemi ale je to jen vložka a těleso je na klíč 27mm-ořech goly, prodlužák a je venku raz dva. Na RaFaNovi (C5) a na G4FA (ona Kia) se musí pod auto . Ta kia je hodně nízká a pokud není zdviž, jáma ale musí se na rovině pak je to vyloženě na píp. Jinak ještě mají dobrý přístup motory 2,0HDI-RHY, RHS, RHZ. Tedy z těch co jsem dělal .

Hele, já na tom mondeu vždy povoloval klíčem ale tam by to asi ani rukou nešlo.. Na hondě jsem byl v koncích protože jsem měl doma jen ten řetězovej a ten tam nešel nacpat kvůli prostoru. Takže mezi nasráním a zvažováním jestli se mám vydat do obchodu a čekat než přijede někdo z rodiny kdo mě tam hodí jsem to nasraně zkoušel rukou. Sral jsem se stím dost a šlo to hoodně těžce ale rukou jsem úspěšně povolil. Kdyby to neklouzalo šlo to líp. Ale klouže to jako čert a není pořádně za co vzít.. Každopádně nevím kdo se jak k tý hondě choval předtím a kdo to jak utahoval.. ale povolit šlo rukou

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]