Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chladicí kapalina ukazuje nízkou teplotu

Od: kawasaklesh odpovědí: 12 změna:
Ahoj bando ) hele, nevíte čím muže být tohle? Auto normálně topí, ale už několik dni se mi nepovedlo dostat olej ani vodu na vyšší teplotu. Teď momentálně jsem ujel v kuse cca 70km a teplota oleje ani chladicí kapaliny nedosahuje hodnot na které jsem zvyklý. Chápu, ze se venku ochlazuje, ale ani minulou zimu si nic podobného nevybavuju. Díky za odpověď
Ps: VW Golf 1.6 tdi 77kw

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x
Vyměnit termostat - propouští. V létě to moc poznat nejde, ale v zimě už ten chlad nedovolí motoru se zahřát. Voda cirkuluje skrz velký chladič (nedovře ventil v termostatu).
re4zon
Neverim, 3° nejsou tak malo aby se motor za 70km neohral, pokud s tim tedy nejezdi jak s hnojem. Spis cidlo teploty.

To jako odešlo čidlo teploty i čidlo oleje na stejnou závadu posunutí hodnot = kecají,a le měří a rovnou obě?

Trochu velká náhoda.

Naopak.

Tohle právě dělá termostat. Voda prosakuje do velkého okruhu a chladič tu vodu sráží na nižší teplotu za jízdy. Jízda s hnojem je výhodou. Pomalu a v zátěži na vozíku hnůj . Naopak prázdnej a pod plynem rychle náporem do chladiče vzduchem chladič uchladí (vodu co tam protéká a nemá).

re4zon
Neodeslo ani jedno, neprecet jsem vubec cast s teplotou oleje
kawasaklesh

Tak dekuju moc, ja si myslel, ze to bude buď čidlo a nebo ten termostat. Jen jsem nechápal proč jsou studené obě kapaliny. Ted už jen doufat, ze se mi to povede svépomocí opravit
Ps; S autem jako s hnojem nejezdim, ale žádný zavodak to taky není ♂
petrovic

Termostat zasadne a jedine Wahler.

kawasaklesh

Podívám se po něm. Teď jen přemýšlím, jestli to mám měnit celé i s přírubou anebo stačí jen samotný termostat. S tou prirubou to asi sam nedám

 


3x

Jednoznačně termostat - já jej teď také měnil / nedostal jsem se nad 60°C/ a nyní "sedí" rafika na 90°C. V létě a se zaplou klimou to také došlo na těch 80...85, ale jak se nepoužívá klima a je chladněji tak se to hned projeví...klidně i na 70 km trase.

 

kawasaklesh

Ještě mám otázku ohledně nákupu toho dílu, wahler mi to ukazuje, ale vypadá úplně jinak, než díl který mi to nabízí dle VIN. Ten rozdíl je zdá se veliký. Takže který typ je ten správný? Díky ještě jednou
Fotky jsou ilustrativní

Záleží na systému JOOP nebo GEIGER

 

kawasaklesh

Jo aha, no to jsem se teda moc neposunul xD Dá se nějak zjistit jaký mám teda ve voze systém já?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]