Nejste přihlášen/a.
Každé auito má své mouchy. Na ulici jsou 2 motory 1,2 TSI. Jeden ve Škodě se nikdy nepolámal a druhý v Golfu žere olej a má už druhý motor. Přitom ve Škodě je motor ještě problémový a s dvojnásobným nájezdem než v Golfu, který má už motor "vyřešený".
Pokud se vám OIII líbí, kupte si to. Je to ojetina, musíte počítat se servisem.
1,8 tsi v trojkové octavii je úplně jiný motor než byl v dvojkových octaviích. u nás v práci byl ten starší motor ve třech autech 2x Octavia a jeden Yeti. Yeti a jedna octavia se dožila toho, že skočili rozvody a měnil se motor. Nájezdy vždy do 200000 km.
Trojková octavia s novějším 1,8 tsi 132kw 4x4 byla ve firmě jedna. Jezdila několik let. Motor fungoval celou dobu, trošku vyšší spotřeba (ale oproti starším bráškům asi podobné). Pak se nahradila Kodiakem 2,0 TSI.
Starší 1,8 tsi - problém rozvody a některé i pístní kroužky a žralo to olej.
Novější 1,8 tsi je složitější motor - 2 druhy vstřikovačů. Rozvody už OK, spotřeba oleje nevím. Ta naše olej nebrala.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.