Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škubnutí motoru a divný zvuk při startu

Od: garble odpovědí: 8 změna:

Ahoj,

mám mazdu 6, rok 2009, 2l, 103kw. Byl jsem na výměně rozvodů v servisu. Do té doby auto šlapalo fakt dobře. Po výměně rozvodů mi však při nastartování a je jedno jestli za studena nebo za tepla motor škube, jako bych startoval hodně starej traktor po dědovi s takovým divným klapáním na začátku a řekl bych, že i lehčím bouchutím jako by do něčeho pod kapotou. Má s tím někdo zkušenosti? Při jízdě se mi možná i občas přenáší silnější vybrace do pedálu plynu, ale to fakt minimálně.

Díky za případný odpovědi, Mirek

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x
Múj názor je že se jim něco nepovedlo při výměně rozvodú ale klidně moh odejít i náký vstřik
Ja bych sundal dekl na motoru a kouk jestli tam někde neuvidim nákou odpojenou hadičku či blbě nacvaklej konektor a poté zpět do servisu

 


1x

Najeto km?


doplněno 15.11.23 09:26:

Jak pise @dabel. Nepovedlo se jim to a vzhledem k nájezdu klidně mohla vzniknout závada. Buď to nebo to. Km je hodně, no.

garble
Kolem 360000km. Je to dost uz, ale do výměny to slapalo jak hodinky.

 

asd1

1x

Něco tam pojebali, buď přímo rozvody nebo cokoliv kolem v čem se hrabali. Klidně zlomenej kabel ke vstřiku atd. atd. Dost pravděpodobný je i silentblok motoru, nevim jak u mazdy u většiny aut se sundavá, mohli ho dát jinak než byl a teď se to třepe nebo i mlátí natvrdo kov na kov..

Otázka jestli to reklamovat a lemplům dát znova do ruky, můžou to dojebat úplně, pak řeknou že to s nima nesouvisí a jde o jinou závadu... a můžeš se vesele soudit o náhradu škody... Situaci nezávidim.

garble
No prave to je v pr…. Uz při výměně jsem vyhodil solidní peníz v podstate za to, aby mi auto nekdo zničil a ted budu vyhazovat další raketu za to, aby to poniceni, za který jsem zaplatil, opravil. To moje logika nebere.

 


0x
A po nastartování a ohřátí motoru se chová motor jak?
garble
Při jízdě více méně Ok az na citlivější stisk plynu kryto trochu cukne a při stání v koloně na neutrál slyším lehčí praskání. Jinak start stop stejny problem i při zahratym i studeným motoru
Tak možná silent lok motoru, jak píše asd1
Co takhle zkusit po otevření kapoty s motorem pořádně zalomcovat? Zepředu dozadu a pak rozumně za něco chytnout a snažit se ryhle prizvedavat a zase dolů? Možná bude něco slyšet.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]