Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím, poraďte mi někdo jak poznám, že mi odchází turbo. Děkuji za odpověď
Evinkate, Pokud začne odcházet turbo tak nejprve si začne přisávat olej do sání , začne být vůle hřídele na kterém jsou turbíny. Později už začnou turbíny škrtat a turbo je hlučné. Pokud máte torbo s naklápěcíma lopatkama dost často se stává , že se lopatky zanesou karbonek a pak turbo nepracuje správně na nízké a nebo vysoké otáčky.
nevím,zda je to míněno jen v teoretické rovině,anebo už máš "blbej"pocit,že turbína jde pápá-každopádně to není prča-turbína má až 100 000 otáček a může se stát,že s sebou vezme(v nepříjemně vysoké teplotě a v krajním případě až ohni) i motor ap...Není to až zas tak dlouho,kdy kolovala na netu shořelá Okta od turba(komplet)...
Nevím jak bych to nejlépe popsala - auto mi zničeho nic při jízdě zpomalý jakoby ztrácelo výkon a za chvilku zase nabere dech a jede normálně. Někdy se mi i na mírném kopečku , když třeba popojíždím v koloně, nechce rozjet na jedničku. Musím několikrát šlápnout na plyn a pomalu se rozjede. Jedná se o Peugeot 307SW dvoulitr, nafta.
doplněno 21.07.10 22:02:Zapomněla jsem ještě dodat, že zvuk se nemění, není hlučné
přesně tak,a s postupujícím časem se bude stále snižovat rychlost,kdy auto "přestane táhnout"...Začně to zlobit třeba ve 110km/h a zanedlouho už třeba při 80km/h...
Peugeot 307 SW 2.0 HDI.
Snad kazdy druhy, kdo toto auto ma ma problemy se ztratou vykonu.
Jedte na diagnostiku a s maximalni pravdepodobnosti to nahlasi chybu turbodmychadla - maly plnici tlak a pod. Pak to bude nejspise spatne cidlo natoceni lopatek turbiny nebo spatny ovladaci elmag ventil nataceni lopatek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.