Nejste přihlášen/a.
Ahojte, mam Rovera (2003) a chci se zeptat, neresil nekdo na tomto aute zamky? Znicehonic auto nechce zamknout U starsich aut vim ze central ovladal morotek ve dverich ridice a nasledne se uzamkly a odemkly vsechny. U tohoto bohuzel nevim Diky za jakoukoliv radu.
a nebo bolest starých aut zpřelámané dráty v průchodce. U některých aut stačí nefunkční zámek u řidiče a centrál nefunguje. Ale samozřejmě může být vadný zámek nebo jednotka, ale s vadnou jednotkou jsem se teda osobně nikdy nepotkal u různých starých pleček vždy buď dráty nebo zámek
Kabely v pruchodce me nenapadly, jak bude lepsi pocasi tak zkusim rozdelat tapec a uvidim kde je problem
To by musely byt polamane do vsech dveri vcetne kufru. Pise, ze to nefunguje ani z palubniho tlacitka
ŘJ centrálu s dálkou při ovládání dálkou nezajímá stav dveří řidiče a spolujezdce vepředu. Prostě dá povel zamknout a hrkne zámky.
Při ovládání centrálu klíčem je to jiné. Tam je potřeba mít funkční zámek u řidiče nebo u spolujezdce vepředu, aby dveře daly povel ostatním na zamknutí (snímali pohyb zámku zda klíčem odemyká řidič či zamyká).
Sak to pisu. Jednotka nejspis po smrti. Ale to vis, ze to jednotku zajima. Kdybys nemel dovrene dvere, sice hrkne zamkama, ale znovu odemkne, protoze vi, ze nekde nejsou dovrene dvere. Je to ochrana proti tomu, ze odchazis od auta, mas blbe dovrene dvere, das povel zamknout pres DO. Kdyby ji to nezajimalo, zamkne a jedny necha odemkle. Takto to vi, a znovu odemkne. A ty vis, ze neco neni OK.
Asi jak který auto. Když si necháš otevřené zadní dveře, tak vpohodě zamkne i ty zadní, které máš otevřené. Přesto o nich ví, že otevřené jsou. Fabia1, Octavia1 s komfortkou *** *** ***E.
U předních to neudělá a postupuje jako to popisuješ ty.
U dodělávaných centrálu je to ještě běžnější. Motorek je totiž na zadních dveří bez kontroly. Jen dva dráty na motorek.
Jasne, u dodelavek neni zadna kontrola dveri. Ale to se bavime tak o favoritech a 120tkach. Moc dobre si pamatuji dobu, kdy clovek stihl za tyden namontovat tri sady Jablotronu A jestli to Fabia 1, a jednickova octavka zamkne ikdyz vi, ze jsou otevrene, je to dalsi duvod proc ty auta nemam fakt rad dalsi duvod u fabky je, treba kabinovy filtr az za ventilatorem. To asi byli konstrukteri zfetovani
Ten kabiňák mě se*e taky. Pak se zadírají osky a vypaluje pojistková pozice.
Bohužel tohle má úplně stejně i Škoda Rapid, Roomster, Fabia II.
Kdo měl klimu, tak tam měl před ventilátorem na příčce tu díru zakrytovanou jemným sítkem.
6Y0819044A
Ale to pomohlo zapříčinit jen vniknutí listí.
Taky funkce znovuuzamknutí, když se neotevřou dveře funguje jen u dveří předních. Dá se sice odkodovat, ale když jdeš jen pro něco na zadních sedačkách, tak se auto samo zamkne a pokud si tam zabouchneš klíče a automatika (časově s prodlevou) zrovna zamče, tak je to sranda
Neorigo centrál byl i u Francouzů. Jablotorn se dával skoro všude.
Jako u jiných značek. Motorek je součástí zámku. A co to dělá? Zamkne a hned odemkne? Nebo vubec nereaguje. Když otevřeš dveře, rozsvítí se světlo? Může být mikrospínač, který hlídá krajní polohy po smrti. Může si to myslet, že jsou nějaké dveře otevřené. Trošku víc popiš, jak se to chová
svetlo v interieru sviti, po zavreni dveri zhasne, zmacnu cudlik na klici a nic, to same v interieru je cudlik na uzamknutí a nic.
A zámek ve dveřích máš? Jako myslím u řidiče. Zavři dveře a manuálně zamkni. Měly by se zamknout všechny. Ale pokud nefunguje dálka, ani tlačítko v autě, vidím to na zdechlou jednotku. Teď zjistit, zda je samostatná nebo součásti nějaké jiné. Fordy mají GEM modul, Peugeot BSI. U toho BSI je vše pohromadě. Záleží, jak to je u Tvého auta.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.