Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vibrace řadící páky

Od: redles® odpovědí: 6 změna:

Jedná se o Citroen C4 Picasso 1.6 benzin z roku 2015 najeto cca 127 tisíc km , po zařazení 5. rychlosti a přidání plynu rychlostní páka začne vibrovat a vydává zvuk. Pro snížení vibrace spolujezdec může držet pevně tyč rychlostní páky a sníží se i zvuk. Auto bylo dáno do servisu ke kontrole a po kontrolní jízdě servis nabídl 3 řešení :

jezdit dál je nejlevnější

dotáhnout matku uvnitř převodovky, která drží klikovou hřídel cena 5 370 kč, ale bez záruky

výměna převodovky cca 50 000 kč , ale také bez záruky

Co jetedy nejlepší?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

1x

Vyměnit servis, jsou to lamy který netuší co tam je za problém. Oprava bez záruky je vtip, tim ti rovnou říká "netušim čim to je, moje práce bude - omyl a ty to budeš platit"

trochu info, tipuju stejný problém

Kolega měl to samé na 308 řadici páka u 5 stupně lítala sem a tam , pomohlo až výměna kolečka 5 stupně a má klid

Partner Tepee 1,6/...

asd1

ještě z toho fóra:

Zpusobuje to rozpadlej synchron a ocesane kolo pate rychlosti. Co nejdrive rozebrat a vyměnit.

Obecně naklonit auto aby nevytekl olej, sundat boční kryt a vyměnit synchron a pátý kolo, asi známý problém a existuje na to sada...

Detaily se mi hledat nechce, to má dělat mechanik v tom servise...

asd1

Mmch. mám u tebe basu piv, protože rozhodnutí podle návrhu servisu by tě stálo:

a) nechat a jezdit = zničení převodovky a výměna za 60k

b) utažení matky (klikovky?) nic neřeší = vyhozených 6k, problém zůstane = zničení převodovky a výměna za 60k

c) výměna převodovky 60k, opraveno, jde to tak ale měnit celou převodovku kvůli pátým stupni je zbytečný, to ti mohli navrhnout výměnu celýho auta...

Tutově to bude stejný problém, tj. očesanej synchron a pilinama poškozený zuby soukolí pátýho stupně, měnil bych obě kola.

Boční dekl neohnout = silikon odříznout planžetou, vyměnit i olej v převodovce, budou tam piliny.. Dodržet specifikaci oleje, hlavně do převodovky na GL4 nedat GL5 (aditiva se sírou sežerou synchrony, pro GL5 jsou síře odolný z jinýho materiálu)

Se vším souhlas ,převodový olej dle normy API=GL 4, dle normy PSA pak dodržet normu aproval PSA B71 2316 nebo alternativa PSA B71 2317. Zkušenosti z provozu pak říkají že nej . je dodržet i značku oleje, zde tento TotalEnergies TRAXIUM GEAR 9 FE SAE 75W

Jinak toto je dp pro všechny šestnáctistovky v benálu a manuální převodovku v C4 Picasso !

 


0x

Nejlepší? projít si stránky na peu clubu (odkaz zde je viz Asd-partner teepee 1,6..) dále na citroen clubu, odkaz : citroen-club.cz/...

A poslední rada, auto dát do jiného servisu-někomu znalejšímu než Tvůj stávající servis!

 


0x

"...dotáhnout matku uvnitř převodovky, která drží klikovou hřídel"

To byl značkový servis, nebo kutil Lojza odnaproti? Tak jestli Vám to řekli doslova takhle, tak rychle zapomenout, že ten servis existuje a najít někoho, kdo ví minimálně to, k čemu slouží kliková hřídel.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]