Nejste přihlášen/a.
TYLL neznám i když o něm vím.osobně mám dobré zkušenosti z Polmostróv a Izawit (oboje polsko ) cena OK /Aukro a výdrž? nreví, měl jsem na autě 8 roků, pak rok v kopřívác ha výfuky byl jen zašlý, ale bez viditelné stopy vnější koroze!Tenkrát na xantii stál jen asi 1/4 ceny zbytku možnýc další výrobců. Před odvozem na likvidaci se vyřezal i s katem a rozebral-kat-trubka-tlumič a prodalo se dál takže další život! jak dlouho to dál vydrželo je otázka!
TYLL je český výrobek. Velmi kvalitní. I ty sváry má dobře podepřené z obou stran kusem plechu na výstupu trubek. Nešetří se.
Na Škodovky kupuju jen TYLL
A k čemu jsou body dobrý? Tedy kromě toho obrázku, na kterém polda řeší střelce v superautě a ten se poldy ptá - Body? K čemu jsou mi body? A polda - Až jich bude dvanáct, koupíte si kolo. Ale TYLL znám a o puntíkovi s Fire motorem uvažuji, takže za mě taky bod.
Punto/ Panda snímač natočení volantu - originál vyrábí Italové a přímo z Itálie jde sehnat ca za 1500,- i s dopravou. Výměna je celkem jednoduchá, snímač se pak musí nakonfigurovat na středovou polohu diagnostikou (multiecuscan).
U P2 před FL odcházely i relátka přímo v servomotoru, ty jdou taky vyměnit celkem snadno... Je fakt že oboje neni pro úplnou lamu.
Servo může padat do nouzáku i kvůli špatné baterce - pokles napětí při velkém odběru, typicky točení kolama na místě kdy servo bere i 70A a altík nestíhá reagovat. SpiritWolker to mění na počání výměnným způsobem asi za 5k. Autorizák Fiat co vim tak mění jen celý řízení za 20k, šmejdi.
FIRE je super motor a je hoooodně blbovzdornej. Občas odejde nějaký čidlo (polohy kliky), snímač teploty, termostat, těsnění hlavy (asi když se dlouhodobě hodí za studena). Zásadní problém nemá a snese opravdu hodně, ty opravy jsou jednoduchý a za levno. Kdo viděl otřískaný Pandy na Italský vinici tak pochopí co všechno to vydrží
A katalyzátor je na svodech hned vedle motoru, takže vykuchat ho jde hoodně blbě, žádný zvednout říznout a pryč. Zloděje katů tohle auto opravdu neláká
U Feldy je šlohlej kat prakticky totálka, možná je lepší sehnat celý auto než to opravovat z nových dílů, a bazar kat za levno nenechá.. = Oprava zdvojnásobí cenu vozu a to je ještě optimismus...
JP Výfuky vyrábí místo katu trubku asi za 400kč s přírubama jako kat.
Dá se přehodit a kat vrátit před technickou.
Zadní tlumič krásně drží a střední tlumič leží = prohnilá trubka nad nápravou měkká jak hadice se zlomila.
Chybí příruby = 1. díl výfuku koupit taky.
1000kč zadní díl, 1000kč střední díl, kat 3000kč, 1.díl 1000kč, lambda bude zapečená, takže 1800 sonda,
práce 2 hodiny v Praze asi 2000kč?
Tak komplet výfukový systém je na netu za 15 000. Počítej, že by se musel už vyměnit celý. Jasně, tohle je maloobchodní cena, takže o něco vyšší. Ale stejně, autoservis není charita.
No a práce mechoša je dneska kolik? Čtyři, pět kiho/hod? Míň, jak 3 hoďky to dělat nebude, přece si kvůli staré šunce neušoupe prdel.
Takže dvacku si připrav určitě, no.
Jak jste na tu kravinu prisel? Felda vyfuk ma 4 casti: "svod" od motoru->kat->prostredni tlumic->zadni tlumic.
Co dil to 1000,- Kc, Kat kolem 2500,-. Nejaky spojovak a jsem max na 1/2 Vasi castky. A menit ho komplet cely opravdu netreba...
k2... a co podle tebe přežilo?
Ty ucvaklý příruby (dobře, příruba) nebo ohnilá trubka spoje zadního a středního dílu?
Maximálně 1.díl. pokud zloděj šrouboval nebo ucvakl na katu, ale proč by si ničil kat, když ho může prodat s přírubama k použití a né na výkup vložky do sběru.
@ernie má v košíku dva koncáky a dva katy. Proto ta pálka
Aby oprava nepřevýšila hodnotu auta, co zajít na místo ekologické likvidace a vypreparovat si tam z nějaké co je potřeba. Berou tam auta zdarma, budou chtít pár stovek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.